Ik wou ff zeggen dat ik sinds vandaag de trotse mamma ben van Devón Jean, vanmiddag precies om 3 uur geboren en ook nog op me uitgerekende datum Ik had een redelijk lange en zwaren bevalling, maar dat ben ik al lang weer vergeten! Binnen kort zet ik me verhaal neer Dikke Kus trotse Marijke
O ja die banner die zet z'n naampie steeds verkeerd neer, maar dat regel ik morgen wel, ik ga lekker slapen nu
heel erg Gefeliciteerd ben echt super blij voor je... nu lekker genieten van je zoontje.. en je kraamtijd. en wat betreft die naam, misshien ligt de fout bij de site... kus sarah
Hier ook nog even feliciteren! Je bent snel alweer op de been, ga maar gauw uitrusten en laat snel een foto zien!!! En op de uitgerekende datum precies, dat is echt bijzonder!!!
Gefeliciteerd met juliie zoontje, geniet er maar lekker van en rust nu maar lekker uit Groetjes en veel liefst van patricia
Marijke, ook hier feliciteer ik je met de geboorte van jullie zoontje! Wat ik al bij de juli-mama's zei, rust maar lekker uit en geniet maar van al dat moois! Liefs, Lise