Hoe maak ik adres etiketten?

Discussie in 'De lounge' gestart door paars, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Ik heb er geen verstand van. als ik eenmaal maar weet hoe het werkt dan lukt het wel:D

Maar ik had hier laatst ook al eens gevraagd. het kon gewoon in word maar hoe dan? iemand vertelde mij ook dat het in exel kan.. maar hoe dan? heb me suf gezocht op de computer en ik kan het maar niet vinden;)

Wie kan me hier bij helpen?

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi, ik weet niet hoe het in Excel kan, maar wel in Word.

Bij 'tools' (weet ik ff niet hoe die in de NLse versie heet) klik je op Brieven en verzendlijsten (denk ik?), dan enveloppen en etiketten.
    In het volgende scherm tabblad etiketten, bij opties kun je het soort etiketten selecteren. Klik op OK en op Nieuw Document, en tadaa!
    Succes!

3. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    bedankt voor je reactie.. ik voel me echt dom want ik kan de tools al niet vinden haha.. waar staat het ongeveer? en is dat dan de nieuwe word? want die heb ik

4. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik die dingen maak moet ik zijn bij het kopje Verzendlijst en dan Etiketten.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb mijn adressenlijstje in Excel en dan maak ik in Word een samenvoegbestand met de etiketten. Maar als je alles in Word in wil typen in een etikettenbestand moet je naar 'mailings' en dan labels. Als ik even moet helpen geef maar een gil. Via msn ofzo komen we er samen wel uit.

6. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hmm kheb wel iets gevonden nu. onder etiketten. morgen maar eens proberen. je kunt ook gewoon van die stickervellel kopen? die je in je eigen printer doet dan? waar kun je die krijgen en krijg je dan gelijk het goede formaat op die vellen vanaf word?

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja die kun je gewoon kopen bij de bruna/tijdschriftenwinkel oid.

Op het doosje van de etiketten staan de maten aangegeven en die staan ook in Word. Meestal zijn de etiketten die je koopt gewoon standaardmaten dus dat moet goedkomen.

Deel Deze Pagina