Argh, man at 2/3 appeltaart op!

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Even klagen hoor!
    Ik had gisteren een lekker appeltaartje van AH gehaald, zo'n kleintje. Die avond moest ik voor mijn werk weg, maar ik ben vandaag vrij, dus ik wilde de buuf en mijn moeder uitnodigen voor de koffie en dan lekker met een stukje appeltaart erbij. Dat mijn man 's avonds ook een stukje zou pakken, prima.

Alleen ik kom gisterenavond thuis... heeft ie niet zomaar een stukje gepakt, maar TWEE DERDE van die appeltaart op! Nu kan ik er net 2 stukjes van maken...

Bah...

Sowieso vind ik het stom dat hij zoveel op heeft. Wie doet dat nou?

Daarnaast is het ook niet sociaal. Doet ie ook altijd met de weekendbollen. Zitten 10 witte bolletjes in. Meestal zie ik daar 2 van :(

Ik zei al: Ik ga een slot voor op de kast kopen en dan krijg je alleen nog maar wat als ik dat vind :D Da's natuurlijk een grapje :) En ik ben ook niet echt boos op hem, maar ik vond hem vanmorgen best stom.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    oww zo herkenbaaar!!!!

Hier gister lekker stroopwafels gehaald, want krijg zo bezoek 3 keer raden alle de 10 de stroopwafels weg dus kan zo weer eerst naar de supermarkt zucht!

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    och, hij laat bij jou nog een stukje over ... hier is het gewoon 100% op .... :$ ;) De keren dat ik al mis heb gegrepen kan ik niet meer tellen ... als ik 'm niet vertel waar hij vooral niet aan mag zitten dan verdwijnt het gewoon ....

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Oh wat irritant is dat zeg! Hier moet ook altyd alles dezelfde dag nog op. Ik wil meestal meerdere dagen kunnen genieten van iets:p echt alles gaat meteen op: drop, nootjes etc. ;)

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Habibiana, en suzy q, hier ook zo een man.
    Vond t nogal netjes dat de man van TS 1/3 laat staan.
    ;)

FF serieus:
    Om zoiets kan ik ook wel een beetje pissed worden hoor.....

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik kan me wel voorstellen dat je er geïrriteerd door raakt. Het is ook niet echt "sociaal", net wat je zegt. Geef je 'm eigenlijk wel genoeg te eten? Haha, geintje. Wist hij wel dat je de appeltaart voor je moeder en buurvrouw had gekocht?

Hihi, wat heb ik dan een bescheiden man. Als die bijvoorbeeld chips eet dan neemt ie gewoon een beetje en dan legt ie de rest terug. Hij zou ook altijd iets voor mij overlaten. (Sorry, wil je niet jaloers maken, ben gewoon zo blij met mijn sociale man. :))

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Bleeeghh, vind die nepperts toch al niet te eten, geef mij maar eigengebakken.
    Maar hier houd mijn man wel rekening met de rest gelukkig, en andersom ook!

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

pff ja hier ook zo een..

gisteren een lekkere zak ham kaas chips gehad (kopen we bijna nooit)
    en ik had daar zo'n zin in... kom ik 's avonds thuis ligt de hele zak leeg naast zijn pc !! niet dat hij denkt van.. ach laat ik haar nog een klein bakje chips over ! MANNEN !! haha

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oooh herkenbaar..

Hier is het vaak zo dat hij zogenaamd het laatste beetje melk of het laatste stukje wcpapier 'voor mij overlaat' (en dan is het 1 slok melk of 2 velletjes papier). Heeft dus helemaal niks met mij te maken maar gewoon met het feit dat hij geen zin heeft om het pak melk weg te gooien of het rolletje te vervangen op het toilet..

10. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik denk dat ie van mij de hele taart wel had opgegeten. Hij eet zo een half uur gebak op geen probleem mee. Ik moet dus echt geen gebak in huis hebben want er blijft niet veel over. En wat betreft bolletjes hier net zo een, alleen dan gaat het om de krentenbollen hihi......................

11. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ach hij is vers toch ook lekkerder dan de dag erna ;)

12. Mayon

Mayon Niet meer actief

Wow hee! Nee zo is mijn man echt niet. Meestal ben ik degene die chips en taart eet :)

13. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    O zo herkenbaar!! En zo irritant, ik kan er ook best wel boos om worden soms....
    Ik verstop dus echt bepaalde dingen...

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Mijn man zou dat ook doen ja.
    Haal af en toe voor het weekend wel eens paprika chips.
    Als ik dan avond ervoor moet werken is die zak zeker op.
    Ik verstop hem meestal in huis. Is toch eigenlijk erg.
    En dan maar zitten klagen dat hij te zwaar word.

15. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Grrr vreselijk irriterend!! Hier ook zo'n man hoor, en idd netjes dat ie nog 1/3 heeft overgelaten lol :x
    Als ik een keer een pak koeken koop ofzo koop ik dat ook voor meerdere dagen of voor visite maar meneer vreet zo een hele pak leeg:x
    Dan zeg ik wel eens van waar slaat dat op zoveel in 1x, of dan heb je morgen niks meer hoor, maar dan krijg ik terug ik mag toch zeker zelf weten of ik iets op eet?! Is ook zo maar toch grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahaha

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha :D

Mijn man grijpt ook wel eens mis als ik weer eens een zak paaseitjes in 2 dagen heb opgegeten. ;) :)

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Nu weet ik hoe mijn vriend zich altijd voelt ;). Ik eet ook gerust zo'n appeltaartje in één keer op hoor. Maar mijn vriend is net zo erg, die doet dat ook.

18. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Dan koop je er toch 2?? Hier net zo, al hoewel ik dan meer eet dan hij ;)

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou, gisteren dus niet. Ik at niet thuis en hij moest zelf voor zijn eten zorgen. Ik vroeg nog wat hij had gegeten en hij zij 'van alles'. Ja, appeltaart dus! Ik durf te wedden dat dat zijn avondeten was. Er lagen nog 2 visburgers en een worst in de koelkast en die liggen er nog...
    Nee :)
    No worries. Over het algemeen is het wel een schat van een vent :)

Had ie met de kerst ook gedaan. Had ik één plank in de kast bezet voor alles voor het kerstdiner en had hem ook gezegd dat ie alles mocht pakken, behalve van die plank. Ik weet nu niet meer wat het was, maar hij had dus toch iets van die plank gepakt en had ik een probleem met koken! Is uiteindelijk wel goedgekomen, maar ik was echt pissed!

Als zoiets normaal zou gebeuren, vroeg op de avond, zoals een zak chips die hij in zijn eentje leeg heeft gevreten en ik heb na het eten zin in wat chips... Dan stuur ik hem gewoon naar de winkel! :D
    Gelukkig doet ie dat dan ook zonder mokken, gewoon omdat ie dat leuk vindt voor mij. En dan kun je toch ook niet boos blijven? :)

20. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    weet je wat nog het mooiste is van alles??? hun komen er niet van aan... Wij (of iig ikke) wel!

Deel Deze Pagina