Even een heel raar topic misschien hoor, maar wilde het even met iedereen delen. Mijn vader schrijft veel, heel veel, hij is journalist maar houdt ook een weblog bij, gewoon met dingen die hij meemaakt of qua werk, of gewoon zomaar. Nu is hij benaderd door een uitgeverij en gaat zijn allereerste boek een feit worden!! Hier kunnen jullie zijn verhaal (en alle andere verhalen) lezen; http://nankokiel.wordpress.com/2011/04/12/mijn-eerste-boek/#comment-2066 ! Het boek wordt een verzameling van allerlei verhalen, een paar die al op zijn weblog staan en wat nieuwe. Ik ben zo blij voor hem, dit is wat hij al een paar jaar wil en nu gaat het gebeuren ook nog! Ook leuk is dat ik de foto voor op de omslag mag maken, hihi! Nou, misschien reageert hier niemand op, hoeft ook niet, ik wilde het gewoon even kwijt! Xx
Dar is echt super voor je vader!! Ook voor jou natuurlijk dat jij de foto op de voorkant mag maken. Ik zou ook super trots zijn.
Ja leuk he? Hij was zelf ook helemaal blij, haha! Riep constant door de telefoon; ik krijg een BOEK! een wat? een BOEK! Hihi!
superleuk en natuurlijk mag je als dochter zijnde toch ook echt wel trots zijn op de prestatie van je ouders
Ja leuk he? Hij mailde me net dat hij 'ineens' heel veel bezoekjes op zijn weblog kreeg vanaf ZP, haha! Hij zei dat hij het leuk zou vinden dat als jullie geïnteresseerd zijn, jullie op zijn blog een reactie willen achterlaten..
De foto op zijn weblog heeft hij zelf gemaakt, hij is ook fotograaf. Samen met hem doen we van alles qua fotografie. Maar de omslag wordt mijn foto, hihi! Vind het echt super voor hem!
wat leuk! en mooie foto ook! ik heb een reactie achtergelaten daar, durfde er geen zp bij te zetten voor het geval dat niet de bedoeling is