Ik krijg oorlog hier als ik hem niet meeneem! Bij de vorige lag ik met de 20 weken echo in het ziekenhuis en werd ik 10 minuten van te voren gewaarschuwd dat ik de echo kreeg, en hij kon dus niet komen, er zijn echt tranen aan te pas gekomen en ik heb ook nog geprobeerd het naar de volgende dag te zetten maar dat ging niet. Hij baalt er nog steeds van en dat zal nu dus ook niet gebeuren.
Mijn man gaat nooit mee naar de verloskundige. Ik vind dat ook niet erg . Alleen bij belangrijke dingen zoals Echo gaat hij natuurlijk wel mee. En het is niet dat hij niet geinteresseerd is ofzo als ik geweest ben vraagt hij altijd als eerste hoe alles gegaan was en of het gezond is (zover ze dat kunnen zien).
Henry is tot nu toe altijd meegeweest. Volgende maand ga ik alleen, want dan moet hij 's avonds les geven op de hondenclub. Hij probeerd zoveel mogelijk mee te gaan, maar ja soms heeft hij andere verplichtingen of kan niet vrij krijgen van zijn werk.
Mijn man gaat ook altijd mee. Luistert altijd braaf naar de VK en vindt hartje luisteren ook zo leuk hij is altijd helemaal blij als we 'r weer gehoord hebben
Nou ik heb de eerste afspraken staan zoals je kunt lezen. En mannetje regelt gelijk al vrij van zijn werk Ik geloof dat dit niet typetje 'overal mee heen' gaat worden, maar de belangrijke dingetjes wil hij zeker niet missen !
Mijn man is afgelopen maandag met me meegeweest, toen moest ik voor het eerst naar de verloskundige. Hij zei dat hij bij elke afspraak of wat ook met het kindje te maken heeft, hij is daarbij! Lief he
Toch heb ik het idee dat het bij een 2e kind minder zal zijn. Het is natuurlijk ook de nieuwigheid, het is spannend. Bij de 2e keer weet je al een beetje wat je kunt verwachten.
Tot nog toe is mijn man nog steeds meegeweest. Zowel bij de eerste, tussendoor met de MK's en nu heeft hij nog geen afspraak gemist. Soms is het wat lastig te regelen met z'n werk, maar er is altijd wel een mouw aan te passen. En de gemiste uurtjes haalt hij 's avonds altijd weer in.