Zilveren badset

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rce86, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Ik ben opzoek naar een zilveren badset. Ik weet dat Babydump ze heeft, maar daar zit een thermometer in en is daarom meteen ontzettend duur!

Weet iemand waar ze nog meer zilveren badjes verkopen?

Liefs

2. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Geen idee, bestaat 'ie dan zonder thermometer? Wij hebben ook de zilveren, maar inderdaad met thermometer.

3. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    volgens mij zijn ze idd alleen in de thermobad uitvoering van Bebe-jou. Bij de babydump zijn ze wel met 15% korting. Je ziet ze trouwens ook heel vaak op marktplaats!
    Dat thermobadje is trouwens wel het geld waard vind ik. Hij staat super stabiel. Ik heb aan alle mogelijke badjes staan rammellen en deze stond echt goed.

4. sinada

sinada Niet meer actief

Hier ook de zilveren met thermometer.
    Inderdaad stevig badje. Je betaald wat maar hebt ook wat

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb ook een zilveren met thermometer erin, volgens mij zijn ze niet te krijgen zonder heb namelijk heel veel gesurft en gebeld voor zo'n badje, en bij de babydump verkopen ze ze niet meer wat ze gaan uit de collectie werd ons verteld dus hebben wij m op internet besteld en werd netjes geleverd binnen paar dagen!
    .

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De zilveren (Bronze) badjes van bebe jou zijn niet in een gewoon badje te krijgen, alleen als thermo bad. Werk in een baby winkel en wij doen veel zaken met bebe-jou en weet dus dat ze er niet zijn.
    Wel een hele goeie keus trouwens!

7. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Bij de prenatal hebben ze van hun eigen merk wel een soort van zilveren/bronzen eigen merk badje.
    Ik heb ze gezien in het warenhuis in Groningen.

Misschien hebben ze die badjes niet in alle filialen maar ik weet het zeker, want heb heel erg zitten twijfelen of ik het badje met of zonder thermometer moest nemen.

Misschien kan je ze bestellen in de winkel!?

Deel Deze Pagina