Name-it jeans, hoe vallen ze?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Yummy, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Zoals de titel al zegt: hoe vallen de spijkerbroeken van Name-it?
    Ik vind Name-it bij mijn dochtertje (7 maanden) erg groot vallen, maar is dit ook zo bij de spijkerbroeken voor oudere kinderen?

Mijn zoontje zit in maat 110 van spijkerbroeken, maar nu twijfel ik bij Name-it enorm tussen een 104 en een 110?
    Tijd om naar de stad te gaan en te passen heb ik de komende 2 weken niet dus ik wil heel graag een paar broeken bestellen:)

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    O en ik wil ze absoluut niet op de groei kopen, ze moeten echt nu al mooi en goed zitten. Vandaar mijn twijfel..

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Waarom mail je de betreffende webwinkel niet om de maten op te meten? Dat doe ik altijd.

Mijn dochtertje heeft ooit een jeans van Name It gehad en volgens mij viel die redelijk op maat. Maar dat is al weer een hele tijd geleden. Ik vind de kids-collectie beter op maat vallen (longsleeves) dan de baby- en dreumescollectie.

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik vind het normaal vallen. Mijn dochter is 98 cm en draagt een 98 van Name It. Het valt smal, maar ook niet te breed, kortom heel gemiddeld :D

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zou vragen of ze het op willen meten voor je.

Mijn ervaring is dat het wisselend valt sowieso qua breedte maten (sommige zijn mooi smal en passen hier goed terwijl je ook brede modellen hebt). Mijn dochter heeft verschilllende modellen in mt104 aan, ze is 1.04 dus dat klopt wel, maar de ene valt echt een stuk langer dan het andere model. En ze heeft er ook nog een paar in mt98 terwijl andere broeken 98 te kort zijn.

6. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ik vind het qua lengte normaal vallen.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind ze ook normaal vallen. Zou geen maat kleiner kopen hoor.

8. adi

adi Niet meer actief

Het is afhankelijk van de bouw van je kind. Ik heb smalle kinderen met lange benen, en name-it is echt niet aan ze besteed. Tegen de tijd dat de broek niet van hun billen afzakt, is die alweer te kort.

9. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Heel wisselend, mijn zoontje heeft maat 116 en draagt nog een spijkerbroek maat 104-110 en die broek is nog echt niet te klein...

10. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik vind ze wel normaal vallen. Je hebt verschillende modellen. De regular vind ik erg wijd vallen. Ik heb vaak de slim fit en deze zit voor onze zoontje het mooist. Sommige slim fit vind ik te smal, deze laat ik dan ook liggen.

11. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Valt normaal.
    Als je twijfelt bestel je toch gewoon beide maten en dan stuur je er eentje terug?

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn zoontje zit qua shirts ed in 110 maar heeft net een nieuwe name-it spijkerbroek (slimfit) in 104. Hij heeft normale lengte maar is wel heel smal. 104 past ruim qua lengte, breedte is helemaal prima. Hij heeft altijd een maatje kleiner qua broek ten opzichte van een trui/shirt.

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier vallen ze normaal.

14. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mijn zoon koop ik ze altijd op de maat. Hij heeft slim fit en ze zitten heb perfect. Zodra hij naar een maat groter gaat zijn ze wel meteen te kort (naar mijn zin).

Ze allen dus precies op maat hier.

15. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.249
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    hier vallen ze ook normaal. zou geen maat kleiner kopen!
    ben fan van name it jeans, vind ze altijd lekker stoer staan bij mn meiden!

16. senta

senta Niet meer actief

Je weet he onze zoon is en de spijkerbroeken die ik laatst van ej heb gekregen (nogmaals super) die passen hem al netjes, name it 98 is nog maar net aan dat die ze past 104 zit perfect dus ik denk echt dat je voor 110 moet gaan voor jullie kanjer.

17. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Bij mijn zoon (1,20m en wat stevig/breed gebouwd) vallen ze echt te smal van boven. Zelfs de regular is mt 122 maar net aan, maat 128 is dan weer te lang.
    Mijn jongste (1,00m en smal/normaal gebouwd) past prima in 98, mt 104 is dan nog te groot. En slim fit vind ik als skinny vallen en echt niet mooi.

Hangt dus sterk af van de bouw van je kind. Ik denk dat ze sowieso wat lang/smal vallen. En ook waar je van houdt, want ik vind het niet mooi als ze als skinny vallen.

Deel Deze Pagina