Heb zo'n onwijze leuke jongens zomerjas gezien in de nameit folder (online) maar nu zat ik dus ook online te zoeken maar kan geen website vinden waar ze zeg maar de gehele collectie verkopen van name it wel allerlei websites met paar kledingstukken van name it, maar daar kan ik dat jasje dus niet vinden... Iemand enig idee wat de www is van de nederlandse nameit site , volgens mij is er geen denk ik...zie alleen de Deense of enig idee waar er ergens een name it winkel is? Ik moet en zal die jas in mijn bezit krijgen hihihihihi
hier enkele links, hopelijk vind je het daar http://www.kidzlifestyle.nl/artikel/896 ... ectie.html http://www.junglekids.nl/kinderkleding- ... 0/name-it/
Wat voor jas is het? Wij hebben hier een winkel waar ze heel veel Name it verkopen. Heb er van de week nog een Name it spijkerjasje gekocht..
hier op het dorp hebben ze een name it winkel. dus als het je niet lukt met het vinden op internet of iets wil ik eventueel wel voor je kijken en hem dan eventueel wel opsturen of je moet zelf rijden.. ligt een 3 kwartier rijden vanaf den haag ongeveer
hier zit ook een name it winkel. Wij hebben heel veel gekocht van name it in denemarken daar is het veel goedkoper. Ik zoek altijd op internet wat ik wil hebben en dan neemt me schoonzusje het vanuit denemarken mee zei gaan daar een keer of 4 per jaar naartoe.
ik heb een tijdje geleden ook gezocht naar name-it kleertjes online. Is bijna niet te vinden, of zoals jij zegt: een paar kleertjes maar. Prenatal verkoopt ook name-it, misschien daar nog even kijken? En ik zie name-it winkels steeds vaker, in Haarlem zit er nu ook inene 1, dus even kijken waar de dichtsbijzijnde is! Dit kan ej volgens mij wel zien op hun site! Waren afgelopen week midweekje landal greenparks, en daar hadden ze heel veel name-it te koop in het park winkeltje! Was nog goedkoop ook, en daarnaast kregen we het derde artikel gratis! Dus ff ingeslagen! hahahaha kus miek
http://www.ollieenbommel.nl/nameitmz2008.htm Leuke winkel Ollie en Bommel 8) Ik ben wel weg van het merk: Weekend a la Mer
Ik zie dat je in Den Haag woont, in Zoetermeer Centrum zit een Name-it winkel, ben ik vorige week nog geweest.. Zo leuk..
In Zoetermeer zit idd een erg leuke name it winkel! Op ee hoekje! Alleen het tasje wat je krijgt is al leuk ahhahah
ik heb een name-it jasje bij prenatal gekocht. Ze vliegen wel de winkel uit hoor! Leuke kleertjes voor niet zoveel geld wil iedereen wel natuurlijk
Okee zo te horen nog aardig wat winkels....wel wat verder helaas allemaal... die in zoetermneer ben ik vandaag geweest; ze hadden het jasje wat ik bedoelde niet... hij is grijs met soort lichtgroene/donkergroene ballen erop errug leuk nu zag ik wel een ander jasje van name it daar, echt superrrr groen, in de uitverkoop nog wel; maar was niet meer in zijn maat snifffffffffffffffff prenatal heeft t hier ook niet (geen jasjes van name it wel paar kleertjes) @natassie; als je toevallig eens een keertje in jullie nameit winke lbent en je ziet hem liggen
haha okee hoef niet meer te kijken ? of wil je het andere jasje ook nog van de 2 geef maar een gil en ik kijk voor je
hey natassie, Hartstikke bedankt voor het aanbod, maar hier laatik het ffies bij hiihi , hij heeft nu 2 zomerjasjes, is denk ik wel genoeg hihi
www.ikenmijnkind.nl <- outlet met name it kleertjes tot wel 65^% korting..echt zulke leuke kleertjes!