Hoi allemaal, In november is onze zoon geboren, wij zijn snel begonnen met het geven van flesvoeding en zijn gestart met het geven van Nutrilon Hypo-Allergeen. Omdat er in november problemen waren met het verkrijgen van Nutrilon producten (i.v.m. verscheping naar China) hebben wij ruimschoots voeding ingeslagen voor onze zoon. Niet wetende dat we al snel zouden gaan overstappen op Nutrilon Omnea voor hongerige baby's. Nu heb ik dus twee onaangebroken (dus nog met het plastic eromheen) pakken Nutrilon Hypo-Allergeen hier in de kast staan. (Foto is zo gemaakt). Wie kan ik hier blij mee maken? Doe een leuk bod en ze zijn van jou. Ik denk dat opsturen niet makkelijk is gezien de grootte van de verpakkingen, maargoed, als je erop staat is het geen probleem natuurlijk. Het zijn trouwens de oude verpakkingen, volgens mij zijn de nieuwe verpakkingen verkrijgbaar vanaf week 48. Houdbaarheidsdatum; maart en april 2012.
Up! Niemand??? Is helemaal nieuw, in het plastic nog, heb er niks geks mee gedaan hoor , zonde hoor....
Hey lieverd heb interesse maar volgensmij wordt het best duur met verzende enzo Even offtopic: hoe gaat het net jullie?
Ja hoor het gaat allemaal wel *knuffel lief van je (en bij jullie??). Ik weet niet hoeveel de verzendkosten zijn??? Kan ik wel ff uitzoeken voor je hoor, maar dat wordt pas volgende week (anders pb'en we ff ). xxx voor jullie