hallo! Ik ben op zoek naar een opvouwbare bolderkar.. heeft iemand tips? De kar moet mee op vakantie dus moet wel inklapbaar of opvouwbaar zijn. Hoeft niet perse mega compact maar hij moet wel in de achterbak passen. Budget rond de €100-€150. En handig als m'n kindje er in kan zitten op korte afstandjes (ze is bijna 2,5)
Wij hebben er jaren geleden 1 gekocht bij een bouwmarkt, geen idee hoe duur precies maar zoiets als jij zegt. Officieel mogen er geen kinderen in. Wij doen het wel. Ideaal. Voor het comfort hebben we er een tuinstoelkussen in. De rugleuning past precies op de bodem en de zitting is een rugleuning. Het wordt nu te krap voor onze twee kinderen (3,5 en 6,5) om naast elkaar te zitten. Het kan wel als er 1 tegen de rijrichting in zit. Toen de jongste kleiner was, heeft hij er bij dagjes weg ook heerlijk in geslapen. We maakten dan zo'n kleine parasol (parapluformaat, voor aan een campingstoel) aan vast. Als we hem op zijn rug in legden en een paar rondjes reden, viel hij vanzelf in slaap. Maar we konden er ook twee kinderen in hebben. Met een niet al te grote tas erbij. Of 1 kind en een grote tas/ meerdere tassen. Of héél veel boodschappen. Ook handig om op vakantie de bagage van de auto naar het huisje te brengen. En al dat gemak neemt minder ruimte in beslag dan een kinderwagen. Terwijl je daar maar 1 kind in 'kwijt' kunt. Het is wat ons betreft echt de beste aankoop die we voor de kinderen hebben gedaan.
Wij zoeken er ook een. Volgens mij hebben ze er een bij Prenatal. Rond de €80,- dus ruim binnen je budget. Maar geen idee van de kwaliteit! Ik lees dus ook even mee
Wij hebben de beachtrekker life, omdat we er goed mee over het strand wilden kunnen en die kwam als beste daarvoor uit de test (anwb); wel iets duurder (zo'n 300 euro, maar ze zijn ook wel eens in de aanbieding).
Jipfish is gaaf inderdaad! Maar €400 vind ik echt veel te veel geld voor een bolderkar.. ik heb er nu eentje gezien met luchtbanden, van macwagon. Misschien dat die het wordt. Hema heb ik ook gezien inderdaad, alleen heeft die volgens mij geen luchtbanden. Is wel iets comfortabeler denk ik
Mijn vader en stiefmoeder hebben deze. Ideaal ding! https://speelgoedplezier.nl/bolderkarren/66579-bolderkar-bolderwagen-opvouwbaar-zwart-limited-black-edition-met-massieve-wielen-en-opberghoes-8717973727828.html?gclid=CIfFtuCGi9QCFUoW0wodye0NFg