Bye Bye fishies

Discussie in 'De lounge' gestart door aurora5, 5 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al maanden last van zilvervisjes, ze zitten werkelijk waar overal, maar vooral boven...zelf al aantal keer eentje in bed aangetroffen, bah wat baalde ik toch van die beesten....

En nu vandaag....tatatatatadaaaaa .....het nest gevonden, in een rieten wasmand bleken ze te zitten, ik haalde de was eruit en ineens kwamen er drie tevoorschijn...ik dacht hee....dus even flink mer de mand op de grond geramt en ja hoor tientallen baby zilvervisjes en een paar flinke grote....

Dus wasman naar buiten en ff flink gestofzuigd....

Ik zeg BYE BYE FISHIES

Sorry voor dit totaal onzinnige topic, maaaar ben nu eenmaal alleen thuis en moest het echt even aan iemand kwijt ;)

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Hahah ik kan wel begrijpen dat je daar blij mee bent!
    Ik kom er ook af en toe 1 tegen, vreselijke beesten. Ze kunnen ook best groot worden!

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haha wat fijn dat ze wegzijn! Heb even gegoogled, want had er nog nooit van gehoord. Wat een vieze beestjes!

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Echt een plaag, als je er 1 vind dan weet je dat ergens nummer2/3/4/5 en de rest van de clan ook ergens zit.

5. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    haha ja die beestjes zijn echt vies, ze zaten bij mn ouders ook altijd.. ik lag een keer in bed met een ex vriendje, lag ik te staren naar zo'n beest die over het plavond liep.. viel ie ineens naar beneden recht bovenop mij:$ ik schoot zo snel omhoog dat ik mn ex een kopstoot gaf en een bloedneus had.. ;)

dus ja, ik heb best een hekel aan ze sindsdien ;)

6. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Aardappels schijnen te helpen, maarja, of je daar nu blij van word dat dat overal in huis ligt. Haha. Hopelijk ben je er helemaal vanaf!!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Brrrrrr

8. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ben benieuwd of ze echt weg zijn............
    die beestjes zitten namelijk overal.

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik vind er dagelijks tientallen, ik kan maar niet vinden waar ze vandaan komen ze zitten echt overal!

10. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Hier ook last van! Getver wat n vieze beesten! Heb overal van die vallen staan en nog lopen ze rond...bah!

11. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben het zelfde probleem: zilvervisjes. Overal kom ik ze tegen, ik blijf stofzuigen en dweilen (en vooral alles steeds aan de kant halen).

Alleen ik vrees voor TS dat met de ruiming van de zilversvisjesbijeenkomst in haar wasmand het probleem niet is verholpen. Volgens mij zijn het, in tegenstelling tot mieren, geen beestjes die vanuit één nest/ één punt opereren en je gehele hut confisqueren, maar ze zitten juist over al. Op alle plekken waar ze kunnen schuilen.

... sorry, Ik wil je euforie stemming niet de kop indrukken, maar ik denk dat je slechts een van de velen schuilplaatsen hebt blootgelegd. :(

12. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Dat ik in dit huis kwam wonen had ik er ook last van. Van alles geprobeerd, zelfs de aardappel. Uiteindelijk toch maar gif gekocht. HG zilvervisjes. Alles in gespoten langs de plinten en weg waren ze.

13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ja HG werkt top!!!! En idd er is niet 1 nestje... sorry!

Deel Deze Pagina