ja namen, echt een ramp, wij hadden al een meisjesnaam maar ik weet nu dat het een jongetje wordt en laten we dat nou net het moeilijkst vinden qua namen, ***help***
Joh, ik denk andersom: we hebben NOG 10 weken wij hebben echt nog geen idee! en stress? nee hoor, het komt wel goed. Bij de eerste heb ik me er erg druk over gemaakt en uiteindelijk zijn we er in de 37ste week binnen 10 minuten uitgekomen. Dus ik maak me nu niet meer druk, zonde van mijn energie, ik heb een lijstje en we komen vanzelf wel op een naam uit die we allebei mooi vinden. Ik herken overigens wel het gevoel van ´je kind moet z´n hele leven met die naam doen´ maar als je echt blij bent met de naam is dat gevoel ook wel grotendeels weg, bij mij tenminste. We zijn nog steeds superblij met de naam van onze dochter.
Hoe heet jouw man zijn broer?? Eind november is m'n mama's vriend zijn zus bevallen van een dochtertje die ook Isa heet daarmee.
Wij zijn er sinds een week uit (denk ik) Ook wij zijn heel vroeg, maar ac een naam kan je maar vast hebben toch. Ik wilde heel graag dat het zou beginnen met de letter M omdat wij ook alle twee met een M beginnen hahahahaha vindt dat wel grappig, familie M Maar goed ik had een aantal jongens en meisjes namen die mijn vriend niks vindt en hij had een aantal namen die ik niks vindt. Dat was dus duidelijk het wordt geen M want we komen er gewoon niet uit. Nu heb ik een meisjes naam verzonnen en hij een jongens naam waar we alle twee tevreden mee zijn (thank god) Het is indd een idee om het te zien staan kijk even op de site van babynamen. Als je een naam ziet staan is het ook al heel anders, spreek het uit doe net of je hem of haar naar de kamer stuur eb spreek het boos uit hihihihihihihi Succes
Ik heb bang dat we geen naam zullen vinden die ons aanstaan. Vriend en ik hebben volledige andere smaak over namen. Ik vind zijn namen niet mooi en hij mijn namen niet . En ik word er zelfs boos om Heb ook nog bij geen ene naam een WOW-gevoel! Pfff, maak me echt zorgen
Tegenwoordig toch zo leuk... :x doe je maanden over om een naam ZELF te bedenken.... en poef publiceert SVB tegenwoordig niet alleen een top 20, maar ook de namenlijst van alle namen die er zijn ingediend.... Die nemen babysites over,...en voor je het weet, staat je zelf bedachte originele naam, in een namenlijst.... :x Namen verzinnen... het is en blijft moeilijk.... heb een hekel aan namen die tig in dozijn voorkomen, of die makkelijk afgekort kunnen worden... en DAT doen ze hier zo veel.... probleem hier is dat het bij alle andere namen moet passen, maar er niet TE veel op moet lijken.... ook weer niet handig als je er 1 roept ze allemaal kijken of eerder... allemaal niet... Nog groter probleem hier, is dat al mn kindjes ook vernoemd zijn... en laten we nu toch door de namen heen zijn...
Ja dat klopt, onze dochters naam was 1 keer gegeven in 2010, staan trouwens wel heel leuke namen in die lijst
Wij zijn al heel zeker van een meisjesnaam, ik weet dat we vroeg zijn. Maar we weten hem gewoon. Jognensnaam vind ik moeilijker, ik ben nog niet echt iets tegen gekomen waarvan ik zeg: 'dat is het!!'We hebben gelukkig nog tijd zat.
waar vind ik die lijst? ik krijg nu weer een zoontje en kan geen naam bedenken die ik leuk vind bij Daan. Misschien dat er in die lijst een leuke naam staat. Meisjesnamen weten we genoeg gelukkig, al kan ik me niet voorstellen in ons geval dat de echo niet klopt.
Tsja, ik had een prachtige meisjesnaam bedacht, maar ik blijk toch echt in verwachting te zijn van een jongen En jongensnamen vind ik echt lastiger. Ik zag hier een Boet voorbijkomen, leuk! Ik hou ook wel van een beetje aparte, stoere jongensnamen. Heb wel wat in m'n hoofd, maar nog geen beslissing kunnen nemen. Gelukkig heb ik nog wel even Maar tot die tijd is alle hulp welkom! Weten jullie een stoere, niet alledaagse jongensnaam?