zo goed als alleen maar bedrust houden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamstefanie, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamstefanie

31 aug 2011
    45
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hallo dames

ik heb weer heel erg last van mijn bekkens en heel mijn rug gekregen het doet gewoon egt pijn. Ook heb ik veel moeite met bukken of van zit/lig positie te veranderen dan begint ook heel mijn buik zeer de doen vooral onderin Zelfs na 5 minuten lopen ben ik helemaal kapot en krijg harde buiken met pijn

ben gisteren wel naar de verloskundige geweest en daar zeiden ze er is verder niks aan de doen veel rust houden

Nou heb ik na de verloskundige erger last gekregen en heb daarom even gebeld en er word aangeraden om heel veel rust te houden eigenlijk alleen maar bijna bedrust

heeft hier iemand ook last van of een andere reden dat je heel veel moet blijven liggen/rusten?

2. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik heb dit afgelopen jaar 12 weken gehad omdat ik langdurig met gebroken vliezen zat (van 19 tot 31 weken). Wat wil je weten?

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Vind vreemd dat je juist moet gaan liggen ipv oefeningen doen. Heb ook bekkenins. Maar krijg veel fysio/bekkentherapeut en speciale oefeningen voor thuis. Mijn pijn wordt steeds minder daardoor. Hoe meer ik lig hoe stijver en pijnlijker alles wordt.

4. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    ik heb ook bedrust en ga alleen naar beneden voor t avond eten...ik ben nu 32 wkn maar had bij 29 weken al voorweeen en een verweekte baarmoedermond..je mag me wel pb'en als je wilt hoor..ik heb dan wel geen bekken inst. maar hele dag bedrust is best vermoeiend..

5. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Ik heb ongeveer dezelfde klachten, alleen iets mindere mate. Werk nog wel halve dagen omdat ik m'n werk nog moet overdragen maar ben daarna meestal ook helemaal kapot. Hou ook veel rust en veel liggen.
    Veel sterkte!

6. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    ik moet ook heel rustig aan doen, en mocht met 22 weken al niet meer werken. Nu lig ik dus ook in bed, de weken lijken wel 3x zo lang te duren, pfff..

Deel Deze Pagina