Welke naam vinden jullie het leukste? Ons dochtertje heet Mila en we zijn nu op zoek naar een jongensnaam! tot nu toe op ons lijstje: Bas Cas Art Nout Jelle Vertel erbij waarom je een naam wel/niet leuk vind.. Andere suggusties mogen ook aangedragen worden! Bedankt... Hoe krijg ik er een poll bij?
Bas - Erg leuk! Lief, ondeugend, beetje stoer. Cas - Leuk! Stoere naam, maar niet té. Art - Beetje ouderwets. Nout - Erg leuk en origineel. Jelle - Leuk, maar komt erg veel voor. Bas is toch wel mijn favoriet, maar Nout en Cas vind ik ook erg leuk! Nog wat suggesties: Loek Thije Ties Mees Juul Kobe Timme Koen Melle
Hallo, hierbij mijn top 3: 1. Bas: leuke stoere jongensnaam 2. Cas: lijkt natuurlijk veel op Bas en vind ik ook een stoere naam. 3. Nout: Aparte naam, maar wel stoer. Art en Jelle vind ik minder.
Ik vind Bas en Cas heel leuk! Zou Cas wel met een K schrijven persoonlijk.. Deze staan op mijn lijstje.... Bram Max Lars Guus Gijs Kas Bas Ties Job/Jop Mick/Mik Tijn Jaap Timo Luuk Daan Mies
Iedereen erg bedankt! We zijn er nog steeds niet ! Nout, Kai en Stijn vinden we nog steeds leuk! Wat vinden jullie van deze namen? En hoe vinden jullie het bij Mila passen? We houden van korte namen die je weleens hoort maar niet te populair zijn! Andere suggesties zijn ook welkom!!
Nout vind ik heel erg leuk! Stijn ook wel, maar vind Nout wat vlotter. Kai vind ik een beetje ordinair, maar dat komt denk ik door de associaties die ik met deze naam heb (2 verschillende personen).
Ik vind Kai juist de leukste naam, ook bij Mila. Nout wat ouderwets, maar is tegenwoordig weer wat hipper. Stijn vind ik niet veel aan. Dan vind ik Tijn leuker.
Nout vind ik wel bij Mila passen, al vind ik een Engelse korte naam ook goed passen bij Mila (iets in de trant van Dean) Succes!
Vind Mila en bovenstaande namen kwa styl niet echt bij elkaar passen. Zag laatst iemand die hun dochter heette ook Mila en die vonden Liam leuk voor hun zoon en als je de letters verdraait kun je er ook Mila van maken. Ghihi dat vond ik wel grappig maarja dat komt niet overeen met je lijstje met namen.
Ik vind je namen wel goed bij Mila passen! wij hadden bij de 1e Mila ook op ons lijstje staan. Voor een jongen staat bij ons Cas en Nout op het lijstje. Dat vind ik dus ook de leukste namen uit je rijtje! Cas nog net iets leuker dan Nout. Ik vind Tijn leuker dan Stijn, veel vlotter. Kai vind ik ook wel leuk. maar minder dan tijn, Cas en Nout. wij hadden verder nog: Ties Mas Sepp Teun Ben Sam (deze vind ik ook wel erg leuk bij Mila!)