Hallo Op dit moment ben ik zwanger van ons eerste kindje. Het is nog vroeg maar ik gok dat we een hele tijd bezig zullen zijn met het vinden van een leuke naam. Graag hoor ik van jullie wat leuke ideeën. Ik zal hieronder een lijstje maken van namen die ik leuk vind maar tot nu toe nog niet het wauw gevoel hebben. Meisje Isa/ise/Lize Saar Julia Nina Sophie Bo Sam Jongens Finn Jens Job maar valt af ivm andere naam in gezin Raf Bram Pim Mats Guus Zoals je ziet namen die veel voorkomen. Liefst heb ik een naam die minder vaak voor komt. Het hoeft zeker geen unieke naam te zijn maar drie keer een Finn in de klas vind ik dan weer minder... Verder houden we ook niet van lange namen zoals Sebastiaan of Engelse namen zoals Jayden, mason etc. OW ja en de achternaam begint met een M
Lina Anouk Esmee Nynke Robin Noor Guusje Kiki Nikki Naomi Noa Gijs Koen Loek Max Dex Jesper Marijn Jonah Noah Joes
Jullie lijstje lijkt mijn lijstje wel Achternaam begint ook met een m. Wij gaan nu voor r.ens. Pim, Sam, Siem en Ruben hebben ook een tijdje op 1 gestaan. Voor een meisje zou ik voor k.arlijn gekozen hebben.. nora of noa vond ik ook leuk. Misschien slim om na te denken of je een unisex naam wil of niet. Ik vind dat hele gave namen, maar toch lijkt het me in het dagelijks leven onhandig Laatst zei iemand 'ik heb 2 kinderen, luuk en sam'. Ik vraag me nog steeds af of sam een jongen of meisje is maar vind het ook stom om te vragen..... Succes
Ik lees nu je traject. Wat fijn dat je zwanger bent en ik gun je een hele fijne (onbezorgde) zwangerschap!!
misschien dubbele, Imme Rosa Sara emmi lieke Eva Lien lis Fien Novi Vere Stijn Tijs Bas Art Daaf Duuk Teun Tomas Faas Ivan Cas Wout Mels Otis Tuur Aaron Ben Coen
Dankje!! Ja dat vind ik dus ook een groot probleem met unisex namen..... Daarom zullen die het ook niet gaan worden maar ik vind ze wel leuk. Daarnaast zijn vele leuke namen al vergeven in de directe omgeving. Ik zoek dus eigenlijk een naam in zelfde genre maar iets minder voorkomend waardoor hij niet al vergeven is of de kans kleiner is dat ze met drie dezelfde in de klas komen
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Misschien zit hier iets bij: Maud Noor Else / Elze Linde Gwen Meis / Mijs Pleun Pien Marie Hannah Rens Noud Stijn Gijs Stef Joes Boet Lenn Ties Mick Roel
-Nena -Caro -Cleo -Eslin -Mirre -Ayla -Jula -Linna -Desi/Dewi/Demi -Kess -Kiki -Dide -Juul/Juun -Lissa -Viv -Zina -Mia -Myra -Kyra -Kaya -Lucie -Imme -Nika -Mare -Elea -Edie/Edi -Ide -Afra -Alma -Ilane -Isèn -Jolie -June -Lana/Dana -Yara/Tara -Lilou -Janou -Line -Loa -Lya/Lia -Ylvi -Ava -Jana -Wende -Marit -Melle -Mels -Jilles -Jolle -Hasse/Hesse -Jisse -Jins -Kaj -Jord/Jort -Jur -Jorg -Just -Riff -Dani -Tren -Arne -Abe -Nilo -Quinn -Sil -Deon/Dion -Odin/Olin -Olaf -Ivo -Iven -Jacco -Kalle -Keld -Kian -Niko -Otte -Roan -Wes
Ik ben heel erg van de populaire namen...Vind dat mooie namen... En mijn kinderen hebben dus ook veel voorkomende namen... Nouja, mijn zoon dan zeker! Maar hij is de enige hoor in de klas... En op de hele school zijn het er 2... Sta zelf ook voor de klas en komt heeeel weinig voor dat we kinderen met dezelfde naam in de klas hebben... Of zelfs in de hele bouw...