kunnen jullie mij helpen? heb al 2 kindjes Finn(j) en Romy(m) en de 3de is op komst,voor een meisje weten we het al maar voor een jongen pooh wat lastig. zelf vinden wij de naam Ross erg leuk voor een jongen maar we weten het nog niet voor 100% dus graag jullie hulp thanks
Hmm Ross vind ik niet zo leuk... Qua naam vooral niet (doet me denken aan een paard en aan rosse buurt) maar ook omdat Romy ook al met een R begint. Ideetjes... Finn, Romy en Boaz / Boas Finn, Romy en Gido Finn, Romy en Iben Finn, Romy en Jaro Finn, Romy en Jelt Finn, Romy en Jent Finn, Romy en Joar Finn, Romy en Joas / Joaz Finn, Romy en Jorn Finn, Romy en Kéan Finn, Romy en Kobe Finn, Romy en Lenn Finn, Romy en Louk Finn, Romy en Luuk Finn, Romy en Maro Finn, Romy en Mick Finn, Romy en Niek Finn, Romy en Noah Finn, Romy en Noam Finn, Romy en Owen / Owin Finn, Romy en Quin Finn, Romy en Senn Finn, Romy en Sepp Finn, Romy en Sill Finn, Romy en Stan Finn, Romy en Stas Finn, Romy en Sten Finn, Romy en Sven Finn, Romy en Thom Finn, Romy en Tias Finn, Romy en Tibe / Tibo Finn, Romy en Tigo Finn, Romy en Tobe Finn, Romy en Vigo / Vico Finn, Romy en Xavi