Hii allemaal, Ben even benieuwd. Wat vinden jullie van Marije of Nynke als meisjesnaam? En voor een jongen, wat vinden jullie van Jurre of Kristian? Ben benieuwd naar de reacties. Het duurt nog even... Alvast bedankt!
Allemaal mooie (èn normale!) namen. Nynke en Jurre zijn ten opzichte van Marije en Kristian wat meer van deze tijd.
Als meisjesnaam vind ik Nynke leuk, Marije vind ik ouderwets.. De jongensnamen vind ik beide niet leuk.
Marije vind ik superleuk en Nynke ook!! Jurre ook superleuk, maar Kristian zou ik persoonlijk als Christian schrijven, maar dat is mijn mening Je hebt een beetje dezelfde smaak namen als mij.. Grappig!!
Leuk alle reacties! Nog meer? We vinden ze nog telkens allemaal leuk, maar ook leuk om te weten hoe anderen er over denken.
opzich niets mis mee.... voor mij persoonlijk te saai!... Maar als jij ze mooi vind prima toch... Als ik moet kiezen vind ik Nynke en Jurre het leukst!
beide meisjesnamen vind ik leuk al vind ik Nynke mooier, Marije ietwat gewoontjes. Jurre en Kristian heb ik alletwee niet zoveel mee qua naam. Vind dan Chris leuker voor een jongen. Succes!