Hallo, Wij willen graag 2 namen combineren, maar kunnen hier niet uitkomen. De namen zijn: Bianca en Joke Het moet een normale nederlandse naam zijn, die ook uit 2 namen kan bestaan.
Bianca en Joke Joca Bionca Kenca Janca Jonca Caja Bi-jo (haha grapje) Succes... (ow haha lees net dat het een Nederlandse naam moet zijn. Naja ik laat ze wel staan.)
Bianca en Joke Even wat namen bestaande uit de letters van de beide namen. Sommige namen lijken wat door de klank en letters andere hebben alleen de letters of uit een van de namen. Anke (combi) Nica (Bianca) Janna/Janne (combi) Joanna/Joanne (combi) Jo (Joke) Jo(-)an (combi) Joia (combi) Sabine/Sabina (Bianca) Yuna (hussel combi) Joe (joke) Johan (combi) Kaan (Bianca) Ga nog even verder denken..
Maar nu staat 'ie er dubbel.. Ik dacht dus aan: Bieke Jojanneke Bieke Jojanneke Biene Jojanneke Anke Jacobine Bieke Joanne
Bieke was ook het eerste wat in mij opkwam. Joanne of Joanna vind ik ook erg mooi. Maar eigenlijk heb ik niets toe te voegen zie ik alles wat in me opkomt, staat er al!