Net zwanger.. heel spannend.. natuurlijk geen idee wat het wordt.. Ik ben alvast nameninspiratie aan het opdoen! Onze zoon heet J.ack O.liver.. Voor een jongens zoeken we soortgelijke namen.. stoer en internationaal uitspreekbaar.. Voor een meisje zoeken we een "vrouwelijke" naam.. en ook internationaal uitspreekbaar.. Iemand ideeen voor op onze lijstjes?
Meisje: -Emily -Dana -Anna -Carly -Amber -Demi -Evelin -Lindi -Mila -Ruby -Susie/Suzy -Lucie -Jolien Jongen: -Tom -Eddy -Alex -Andy -Bob -Chris -Dustin -Robin -Sonny -Stef -Terry -Vance/Vince -Max
Ik ken een Jack met zusje Zoe en broertje Beau of anders : Seth Ben Will Quinn Brent Kai Ralph Glenn Cliff Louis of Lou Victor of Vic Arthur of Art Oscar Henry Toby Isabel Arabella of Bella Ottilie Annabel Alexis Vivienne Charlotte Lauren Claire Ella Lilly Abbie Pippa Esmé Zita Emma
Vind dat toch grappig. Jack en Oliver vind ik allebei leuke namen, maar erg internationaal vind ik ze allebei niet: ze hebben allebei een typisch Engelse uitspraak die bijv. in Frankrijk heel anders wordt. De namen hebben allebei ook een Frans equivalent, Jacques en Olivier. Ik zou een naam internationaal noemen als hij (met die specifieke spelling) in veel verschillende talen voorkomt, zoals David of Anna. Eh... wat ik dus wil zeggen, wil je Engelse namen of echt internationale?