In principe zijn we al uit de naam... Maar gewoon uit nieuwsgierigheid een pol om te zien hoe jullie mijn top 5 verdeeld zouden hebben Heb de namen willekeurig door elkaar gezet dus niet op volgorde van voorkeur... -Quinn -Quinty -Maddy -Lizzy -Skye
Skye gestemd, maar vind quinn ook leuk. Sky (zonder e) staat hier hoog, maar afgekeurd door vriend en past ook helemaal niet bij de rest van het gezin.. maar vind het echt een geweldige naam!
Quinn vind ik niet leuk, vind ik meer een Jongensnaam. Quinty is niet mijn smaak Maddy denk ik meteen aan dat vermiste meisje Skye vind ik geen naam. Dus houd ik Lizzy over, weet je meteen dat het een meisje is.
Maddy ken ik als jongen dus dan ist sowieso een no go voor mij. Lizzy is de naam van mijn kat En Skye vind ik ook te jongensachtig Ik zou voor Quinty gaan
Haha best grappig... Lizzy was mijn nr. 5 terwijl die hier op nr.1 komt in deze pol. En skye mijn nr.1 (maar die word het niet want manlief blijft roepen the Sky is the limit en vind het dus een stomme naam). Komt wel overeen met wat ik dacht omdat ik meestal wat anders leuk vind als anderen
Lizzy, als ik moet kiezen uit deze namen. Maar mijn dochter heeft een Lizzy in de klas en bij een kindje van ondertussen 5, vind ik het een beetje een uuuh hoe zeg ik dat netjes... zeurderige naam. 'Lis-sssiiiiiieeeeee'. Geen krachtige naam zeg maar. Lize of Liz vind ik dan stoerder, ook als ze iets groter zijn.
Quinty en Lizzy vind ik helemaal niets. Ik zie dan echt mutsen voor me (sorry). Maddy vind ik wel leuk. Quinn en Skye vind ik heel gaaf. Maar ik houd dan ook van stoere namen.
Mijn 2 katten heten Lizzy en Quinty Voor mensen vind ik het helemaal geen leuke namen, Lizzy vind ik kinderachtig. De andere namen zijn ook niet mijn smaak, Sky(E) vind ik geen naam en ook echt niet mooi zacht gezegd.
Skye op nummer 1, maar dan zou ik gaan voor Skyler. Afkorting wordt natuurlijk Sky, maar ik vind Skyler beter bij een volwassen vrouw passen dan Sky.