Hoi Pff zit echt ff in een namen crisis. De tijd begint nu ook wel een beetje te dringen.. We willen graag 2 namen. Weten niet of het een jongen of meisje word. Voor een meisje zijn we eruit. deze heb ik meer gekozen.. Manlief vind Jarno helemaal geweldig.. Ik iets minder vind dan bijv Jarne met de e net iets leuker, maar goed we komen er niet uit en omdat ik de meiden naam heb bedacht / gekozen laten we het maar bij Jarno.. maar nu willen we het dus vernoemen. De 2e naam. Jarno .... (achternaam) De beide vaders heetten Bartus en Robert.. Weten jullie nog een leuke suggestie? Wij komen er niet uit! Graag reacties! Groetjess
Maak je van die tweede naam Robart. Is net weer wat anders dan anders en een combi van de beide opa-namen.
Pff... Moeilijk! Ja, kom ook op Robart of Barto. Of Bertus. Maar ja, dat is ook niks... Jarno/Jarne vind ik ook niet helemaal leuk, maar ja.. Jullie moeten daar samen uit zien te komen! Want vind hij van jouw meisjesnaam dan? Als mijn vriend een jongensnaam wil, die ik niet zo leuk vind.. Dan wordt het die ook niet, denk ik.
De meisjes naam is hij helemaal weg van die vind hij ook de mooiste dus dat is wel fijn. ja ik ben er ook nog niet helemaal over uit. Hoe vaker ik de naam Jarno hoor of zie vind ik em steeds leuker. begint dan wel steeds meer te kriebelen en het past ook wel bij ons haha boers en nuchter Bertus vind ik ook niks nee. en Barto nee ook niet mijn ding.. Ik vind Robart het leukste.. maar ja.. we zoeken nog even verder Liefss
Moeilijk hoor... het enige (leuke) wat ik er van kan maken is ook Robart. Misschien vind je Romar iets? Ro van RObert, Ar van bARtus, alleen de M is dan zelf erbij bedacht.
he bedankt! Ik ga het overleggen Ja ik vind Robart ook het leukste en anders maar of niet vernoemen wat ik toch jammer vind of 2 namen.. Groetjess