Okee ik moet nog maar heel even en de naam staat al heel lang vast, maar ik begin nu toch weer ontzettend te twijfelen over de schrijfwijze!! Welke vinden jullie mooier? Maylinn Joana Sophie of Maylin Joanna Sophie (de uitpraak wordt sowieso meejlin djowenna sofie)
Ik vind dat Joanna sowieso met 2 N'en moet, gezien de uitspraak... Anders zou ik denken dat het toch echt Djo-aana is. En eigenlijk vind ik Maylin -als het tóch één naam is, met 1 N ook wel prima. Met streepje : May-Linn dan had ik wel voor dubbel N gekozen.
Oké, lees nu je reactie.. Ik zou, gezien de uitspraak, sowieso voor Joanna gaan! Joana wordt naar mijn idee uitgesproken als djo-aana.
Ik zou voor 1 n aan het eind van de voornaam gaan. Mijn eigen naam (geen Agatha) moet ik ook altijd spellen of wordt verkeerd geschreven. Kun je als moeder wel mooi vinden staan, maar het is wel onpraktisch, vooral in dit e-mail tijdperk waarin je naam echt goed gespeld moet worden voordat je mails aankomen (en op het werk kun je niet zelf bepalen wat je mailadres wordt).
Ik zou gaan voor Maylin joanna sophie. Wel erg leuke naam, nog niet eerder gehoord. Vind je het goed als we maylin ook op ons lijstje bijschrijven?
heey, deze vraag heeft u ook gesteld in een ander forum toch? haha wel leuk om iemand tegen te komen die ook meerdere forums in de gaten houd
Wat een leuke naam. Je zegt dat je er al aan uit bent; mag ik vragen wat het dan geworden is? Nieuwsgierig he? Als je wilt weten wat mijn keuze zou zijn: optie 1