we komen er niet uit. we weten niet of noa een broertje of zusje krijgt dus we moeten voor beide een naam verzinnen. wie heeft er nog leuke suggesties voor een naam die passen bij noa
Voor een meisje: Emma schoot als eerste bij mij te binnen, vind dat wel mooi staan naast Noa... Voor een jongen: Nisse??? Vind dat wel een leuke apart naam, en naast Noa heeft het wel iets... Hoewel als ik er langer over nadenk miss toch ook niet... mmmm Laat het gewoon staan wie weet vind je het wat... Kan verder eigenlijk niet veel bedenken....(blij dat ik niet hoef te bedenken, maar vind het wél een leuke bezigheid, met namen bezig zijn...)
Ik zou bij de naam Noa in de joodse hoek gaan zoeken. Dus Levi of Ruben of Jesse (afgeleide van Isaï) of namen van dat soort. Met meisjesnamen ben ik minder handig... Leah vind ik wel 'n mooie naam, maar lijkt er misschien teveel op.. Becca (van Rebecca), Sara, Eva (of Evi als afgeleide variant), Mara, Naomi (lijkt er wellicht ook teveel op) enzovoorts...
voor een jongen hadden we de naam jesse en voor een meid tess maar onze achternaam is van essen jesse van essen en tess van essen vonden we niet echt klinken
Dan is Nisse natuurlijk ook niet wat he? Had ik nog niet op gelet...sorry... Wat mijkeltje zegt vind ik ook wel erg mooi: Ruben of Levi, en dan vooral die laatste (die hoor je minder vaak ) En naast Noa vind ik dat ook wel geweldig passen!
Voor een meisje: Eva, Isa, Indy, Esther, Sara, Lynn Voor een jongen: Jona(n), Joas, Aron, Boaz, Micha, Joël,
Jongen: - Noa en Sam - Noa en Sem - Noa en Lex - Noa en Luc - Noa en Tycho - Noa en Bas - Noa en Max - Noa en Robin - Noa en Kai Meid: - Noa en Dana - Noa en Isa - Noa en Thirza - Noa en Mila - Noa en Indy - Noa en Kyra - Noa en Liv - Noa en Liz
Ha, wat grappig zeg En ik ken je helemaal niet dus was echt onbewust... erg leuk! (noa voor een jongen vind ik ook wel érûg mooi trouwens...)
wij wilde bij de eerste of noah voor een jongen of noa voor een meisje zeker nadat jesse afviel 1 letter verschil maar toch voor beide geslachten een naam. maar nu is het drama hihi
Noa en Fleur Noa en Sofie Noa en Lisa Noa en Lise Noa en Meike Noa en Roos Noa en Julia Noa en Lotte Noa en Isa Noa en Lynn Noa en Maud Noa en Britt Noa en Anouk Noa en Bente Noa en Evi/Evy Noa en Luna Noa en Tessa Noa en Laura Noa en Lara Noa en Nynke Noa en Fenna Noa en Merel Noa en Esmee Noa en Linde Noa en Veerle Noa en Finn Noa en Sem Noa en Lucas Noa en Milan Noa en Luuk Noa en Sven Noa en Julian Noa en Roan Noa en Sam Noa en Tijn Noa en Nils Noa en Rens Noa en Stan Noa en Justin Noa en Cas Noa en Robin Noa en Liam Noa en Mika Noa en Mick Noa en Thom Noa en Timo Noa en Brent
het wordt voor ons brainstormen op een jongensnaam we hebben gister gehoord dat we een zoon krijgen. heb een hoop namen gezien maar helaas nog geen 1 die we leuk vinden
Nog maar een paar namen dan Geen idee in welke richting je het zoekt dus maar van alles wat Noa en Ian Noa en Loek Noa en Job Noa en Jurre Noa en Ferdi Noa en Rick/Rik Noa en Jordy Noa en Julius Noa en Fabian Noa en Jorrit Noa en Casper Noa en Gijs Noa en Ties Noa en Jamie/Jaimy Noa en Davy Noa en Tom Noa en Xander Noa en Mitchell Noa en Bastiaan Noa en Luca