Ik ben niet zwanger maar mijn man hebben het soms over namen voor een tweede. Nu hebben we voor jongetjes een stuk of 3 namen maar meisjes...geen één. We hadden er ook al geen één bij mijn eerste zwangerschap. Aangezien hier veel enthousiastelingen zitten met goede ideeën: wat is een meisjesnaam die past bij Sam? (wij houden inderdaad van korte hollandse namen
Anne Biene Caro / Karo Dana, Dena Eef, Eefje, Eva Ella, Elle, Ellie Else / Elze, Elsa Fee / Fae / Fay Fien, Fiene Flore Ieve, Iva Iris Ise / Ize, Isa Jula Julia, Junia Juliët Juline, Julijn, Julin Kato / Cato Lana, Lara Lea Lina, Liene Lise Liva Loïs Lore, Lora Maartje Maud Maya / Maia / Maja Merel Mia Mirle, Marle, Merle Mirre Mona Nieke, Nika / Nica Nina Nola Noor, Nore, Noortje Pien Roos, Rosa Tara Tess, Tesse, Teske, Tessel Veerle, Vere, Vero Vieve
Hier precies het omgekeerde probleem Ben dus stiekem wel erg benieuwd naar de jongensnamen die jullie hebben! Wat denken jullie van: - Noor - Suus / Suze - Saar - Fem - Cato - Kaat / Keet / Kate