Minder dan 2 maanden te gaan voor onze eerste wordt geboren. We weten nog niet wat het wordt, maar in beide gevallen zijn we het nog niet eens over de naam. Wat vinden jullie het leukst voor een meisje?
Megan zou voor mij de naam zijn voor onze 3e dochter (mocht die er ooit komen waarschijnlijk niet hihi maar toch). Feline vind ik ook érg mooi - maar het is indertijd Fae geworden Riva vind ik niets.
Feline. Niet echt mijn smaak maar ik zou die kiezen van deze drie. Bij Riva denk ik aan Riga (de stad), vind het verder absoluut geen lelijke naam maar de associatie komt meteen bij me op. Vind het verder wel een leuke moderne variant van Ria. Megan dan denk ik meteen aan My Little Pony En ik hou niet zo van Engelse namen.
Feline het mooist. Riva vind ik ook leuk, ik ken een leuk meisje met die naam, maar ik moest er eerst wel heel erg aan wennen. Megan vind ik niks.
Riva! Echt super leuk! Feline vind ik persoonlijk niet meer zo leuk. Hoor hem nu steeds vaker. En Megan is niet mijn smaak.
riva, super leuk!!!! feline vind ik wel mooi maar wel op het hockeyveld zeg maar megan, is niet echt mijn ding.
Wees getroots.. je weet nog niet wat het wordt.. maar je kindje weet gelukkig wel wat zij of hij is! Riva... tja, ik vind het een auto merk Megan.. wederom.. als je niet Engelstalig ben dan vind ik dit soort namen wat populair. Feline.. niet helemaal mijn smaak maar wel het meest acceptabele voor mij
Feline!! Al hoor je m wel vaak tegenwoordig. Riva is mij te apart ( doet me ook denken aan dat drankje: Rivella, haha) en Megan klinkt mij te Engelstalig, daar moet je van houden.