We hebben dus afgelopen vrijdag de echo gehad... en toen zagen we ons kindje en toen zeiden we alle 2 zo van die voornaam is helemaal niet passend bij dit kindje. Dus we moeten weer op zoek naar een nieuwe naam. Dus we zijn nog aldoor opzoek naar een leuke naam voor een jongen met de betekenis iets van de zee
Hier kun je op betekenis zoeken: http://www.meertens.knaw.nl/voornamen/V ... tailscherm Je kunt ook aangeven voor een jongen of een meisje en hoeveel lettergrepen. Wel goed kijken bij de uitleg, want als de naam veel voorkomt in Katwijk aan Zee en dat staat erbij bij de uitleg, wordt de naam ook genoemd!
Kijk even bij de babynamen, dit is wel een leuke, kan je op betekenis zoeken! Succes nog verder, moeilijk is het he, vooral omdat je al een kindje hebt en dan is de tweede weer moeilijker vond ik!
Ja die laatste link is heel goed! daar heb ik al veel op lopen zoeken.... Maar tot heden nog niet echt iets kunnen vinden. Vind het zo moeilijk, een leuke jongens naam die goed bij Ewout past....
Ryan De betekenis is onzeker, men heeft gedacht aan een heidense riviergodin of misschien "kleine koning" Dylan: de zoon van de zee
Het word een jongen ik was ook al wat enthausiast van meisjesnamen staat het vol maar jongens niet ,,
Aha, dan loop ik zwaar achter, ik dacht dat ze het nog niet wist of het een j of m werd.. Nereus dan maar?