Hebben jullie nog mooie namen die passen bij Danisha. Met name jongensnamen want dat vind ik erg moeilijk en voor meisje hebben we waarschijnlijk al één.. - liefst niet eindigen op een A - de naam moet niet te engels klinken vanwege achternaam - maar ook niet van die oerhollandse Vind het leuk om al wat met namen bezig te zijn dus vandaar toch maar een topic
nee vind ik beide te engels klinken... danisha is ook niet nederlands maar het heeft geen engelse klank.. neemt niet weg dat ik het supernamen vind maar moet wel passen bij de achternaam
En Bryan....klinkt toch niet zo heel erg engels !Tenminsten niet zoals wij het zeggen, want anders krijg je BRAYEN....
nee joris klinkt dan idd te nederlands als je kijkt naar de naam danisha... de namen die ik opzich wel leuk vind: Jesse - hoor je hier best veel en pas het er wel bij? Sem - vind ik ook wel leuk jaimy - klinkt mischien nog iets te engels moeilijk jongensnamen!
Dat deed mijn Verloskundige ook , en toen corriceerde ik haar meteen "hij heet geen BRAYN maar Bryan!Die B spreek je dan engels uit he, en da moet dan niet...hihihi