Kyra Kyana Kaylie Jaylie Yara Quincy Thirza Nathan (op zijn nl) Rowan Raven Brent Leon Laurens Melvin Kelvin Kevin Rune Ruben/ Rubin Keano
leuke meiden namen! vooral kaylie en jaylie vind ik gaaf Alleen ben ik er nog niet helemaal uit of het bij de achternaam past omdat weer zo engels klinkt.. tja er is nog niet een jongensnaam geweest waarvan ik dacht wauw.. ja commisaris rex maar ja past niet bij de achternaam
Selina Regina Yocena Yanaïka Moira Joya Yamilla Dinja/ Dinya Quinten Robin Leroy Wesley Finnley/ Finley Thomas Luke Lucas Tristan Vince poging nummer 2!
Hoe spreek je je dochters naam uit dan?! Als Danischa of als Danissa of nog anders? En hoe spreek je Bryan uit dan (als het niet als de engelse uitspraak is) Echt als Briean of als Brijan?
alle meisjesnamen eindigen op een A en dat wou ik juist niet haha en jongens namen vind ik wesley erg leuk, zal eens kijken wat manlief er van vind... vind wel meerdere jongensnamen leuk maar passen niet bij achternaam of ken al mensen die zo heten Danisha spreek je uit als daniesja
Wat vind je van Brent? Danisha en Brent? Of Brandon? Of is dat al weer te Engels? Jaimy vind ik trouwens ook wel leuk bij Danisha passen, ik vind het niet te Engels, maar jullie weten het best of het bij de achternaam klinkt.
ik vind het niet zo heel gek dat mensen de namen verkeerd spellen. Hoe zou je moeten weten hoe je iets spelt? ik zie steeds vaker namen waar erachter tussen haakjes de uitspraak staat, lijkt mij niet zo handig voor een kind
Nou je wil niet weten hoe vaak mensen Janneke verkeerd schrijven of vragen hoe je het schrijft... Lijkt mij toch een hele hollandse, normale, veelgebruikte naam? Maar ja.. Jannekke of janekke komt regelmatig voor Dus volgens mij maakt het niet eens uit hoe 'moeilijk' een naam lijkt, spellen zal altijd wel een beetje moeten.. En zo erg is dat niet toch? Ik vind het juist leuk dat niet iedereen Jan of Piet heet Aan de andere kant.. tsja inderdaad ik zou misschien ook niet zo snel weten hoe je bijvoorbeeld Danisha schrijft, even checken is dan toch ook geen probleem lijkt me? Vind het overigens een mooie naam hoor, daar niet van, maar even als voorbeeld
Of iets als: - Ilvy - Themby - Danique voor een meisje (Alhoewel ik twijfel of Danisha en Danique dan wel passen...) óf - Remen - Jack - Sanno voor een jongen
nee als ik haar naam noem en ik moet het spellen dat vind ik logisch omdat het op meerder manier kan maar dat bekenden en vooral op msn dat ze dan nog steeds die C er tussen doen