Hallo allemaal, Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we een meisje verwachten😁 Alleen komen we wbt meisjesnamen er echt nog niet uit.. Het moet ook passen bij de naam van m'n zoontje Mason. Help!!😁 Kom maar op met jullie naam ideeën Liefs.
Mason & Abby Alana Amy Ashley Chloë Daisy Emily Emmy Grace Gwen Hailey Indy Katie Kaylee Lexie Lily Lizzy Lynn Lucy Quinty Ruby Skye Stacey Zoë
Bedankt meiden.. ik zie er wel wat leuke tussen staan en heb even een print screen naar m'n vriend gestuurd.. Haha! Hij is nl aan het werk en ben wel benieuwd wat hij vindt.. maar als er iemand nog meer ideeen heeft dan lees ik ze graag 😁
Moira Madelyn Leyla Mckenzie Mandy Sadie Maren Kelsey Cassidy Shannon Sharon Shelly Abigail Abbey Ashley Alanah Romy Rachel Zoe Julie Lois Brandy Kyra Dewi Elin Jade
Mason en ... Chloë Faya Loïs Jayleigh Rose Lexi Jill Kate / Katie Alicia Dana Neve Kizzy Ziva Zoë Gwen Britt Joëlle Jaimie Jadey Niya
Bedankt meiden, ik ga mijn vriend het lijstje eens laten zien We hebben iig genoeg inspiratie gekregen.. Van mij mag het topic dicht.. Liefs Draak