Ik vind het leuk klinken, maar zie ook dat ik tot nu toe nog de enige ben, haha. Vind het leuk bij elkaar passen.
En als men het niet leuk vindt, kunnen jullie dan andere suggesties doen of vertellen waarom je het niet leuk vindt?
Ik heb 'niet leuk' gestemd omdat beide namen vrij ouderwetse namen zijn in het engels (in welke spelling dan ook) Het type namen dat je in de u.k. vaak ziet bij de oudere generatie vrouwen zeg maar.
Aileen vind ik een leuke naam! Joann zou ik uitspreken zoals het er staat op zn hollands dus, en dan vind ik het niet zo'n mooie naam. Het loopt niet zo lekker. Misschien omdat het allebei op een N eindigt?
Het is niet mijn smaak in namen maar heb wel op leuk geklikt omdat ik het wel mooi bij elkaar vind passen
Aileen, mooie naam! Kan je toch ook als Eileen schrijven? Ik vind de combi erg leuk! Heel engels, maar stijlvol!
Dom: te snel geklikt. Aileen Joaan leest voor mij als een spelfout, dus op 'niet leuk' geklikt. Maar 't was ook een spelfout. Aileen Joann vind ik wel leuk. Maar ik kan m'n stem in de poll niet meer wijzigen, toch? Ik hou wel van engelse namen, die doen het internationaal toch even wat beter dan de meeste hollandse namen