Wanneer krijg jij een buikje bij je 2e kindje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trotsemama27, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hoi Allemaal...

Ik en nu 14 weken zwanger van onze tweede, maar ik pas nog steeds al mijn kleren. Vaak hoor je dat het bij een tweede sneller gaat qua groeien van je buik. Zijn er hier nog meer meiden die pas laat een buikje kregen?
    Groetjes trotse mama

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ja hoor. Ik ook. Net zo laat (of vroeg) als bij de eerste. Inmiddels begint het goed te groeien en begin je gelukkig te zien dat die buik niet is van teveel eten, maar van het zwanger zijn.
    Ben nu 20 weken.

3. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ja hoor: de eerste keer pas rond 20 weken, de tweede keer bij een week of 17! Dus iets eerder maar niet eens zo veel.

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hi,

Bij mij dus belachelijk snel....
    moest vanaf 6 weken al positiebroeken aan....!
    Vond het zelf erg snel, maar was echt nodig....

Mn lichaam reageert heel erg op de hormonen... Ben nu 13 weken en heb echt een "zwangerbuik"..... (zie album) en echt niet van het eten of snoepen...!

Denk dat het bij iedereen verschillend is... en dat het niet bij iedereeen op gaat dat het bij een tweede sneller is....

Ach buikje komt echt wel hoor!

xxmona

5. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Nog meer meiden, die dit herkennen?

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    haha, ik had nog buik van nr1 en liep ook nog in positiekleding.
    Ben daar dus maar in blijven lopen.
    Mijn buik was eerder zichtbaar en is nu ook groter als bij de 1e

7. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Mn buik was dit maal sneller dik, maar in kilo's weeg ik nu op 23 weken wat ik bij mn eerste op 17 weken woog. Valt dus dik mee!

Ben helemaal anders aan het dragen ook. Alles zit in een puntje voorop en bij mn dochter had ik een heuse zwemband rond men lijf!

bij mn dochter leek ik ook een hele tijd gewoon verdikt terwijl je nu meteen duidelijk zag dat dit een zwangerbuikje is!

Liefs
    Kitty

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Check mijn album en schrik ;) *ja NU al*

9. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Nog meer meiden die pas laat een buikje kregen bij de tweede?

10. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik pastte bij 15wk nogsteeds (wel met heel veel moeite haha, buik inhouden, snel de knoop dicht) in m'n gewone stretch spijkerbroek! ik had zelfs de illusie dat ik misschien de 20 weken nog wel zo halen ging. maar toen....! in 2 weken tijd had ik opeens een mega buik! en met 25 weken had ik al een grotere buik dan op de laatste dag (36,5wk) van m'n 1e zwangerschap! en dan zal ik maar niet zeggen met wat voor buik ik nu rondloop :)
    dus ik kan wel zeggen dat het even duurde voordat ik echt een zwangere buik kreeg maar dat het toen opeens enorm enorm snel ging en ik nu echt een mega buik heb :)

Deel Deze Pagina