12 maanden zwanger en zeurderige buikpijn.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tamaartje, Oct 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamaartje

Tamaartje Lid

Aug 4, 2010
    17
    0
    0
    Ik ben 12 weken zwanger en ik heb sinds een paar dagen buikpijn helemaal onderin m'n buik en helemaal aan de zijkanten iets hoger dan m'n heupbot. Dus eigenlijk loopt de buikpijn helemaal rond de onderste helft van m'n buik. Ik heb er niet continu last van en het is niet steeds op dezelfde plek, een beetje een zeurderig, beurs pijntje.

Ik dacht dat het misschien een blaasontsteking was maar m'n urine is verder helder. En ik dacht dat bandenpijn meer van die felle steken waren. Hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn?

Groetjes,

Tamara

2. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    Heb je ook last van verstopping? het klinkt een beetje als darmen.

3. MissT

MissT Niet meer actief

Ik moest wel eventjes lachen om de titel '12 maanden' zwanger ;) hahahah.
    Maar je bent dus 12 weekjes.... ik denk dat je last hebt van bandenpijn meid!

4. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

Dec 10, 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Ha, ha, ik had hetzelfde. Grappig typfoutje, je lijkt nu wel een Indische olifant! :D
    Maar met 12 weken zeurderig gevoel in buik kan heel goed hoor. Ik weet nog dat ik heel lang het gevoel had ongesteld te worden.
    Ik heb ook vlak voor 1e echo snel nog even een test gedaan, :$ was zo bang dat ik daar op de bank zou liggen en gyn zou zeggen dat ze niet wist waarvoor ik kwam!
    Ik denk ook dat 't bandenpijn of groei van je bm is.

5. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ik heb dat ook gehad, soms zelfs nog.
    Bij mij zijn het me darmen, die zijn echt helemaal van slag en erg gevoelig sinds ik zwanger ben, moet echt opletten met wat ik eet.

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Denk inderdaad ook meteen aan verstopping, heb ik hier ook nog steeds veel last van..

Share This Page