Ik vind die met ie geschreven ook niet echt erbij passen maar aan de andere kant maakt het ook helemaal niet uit de kinderen zijn anders dus dan hebben ze ook andere namen toch achternaam past bijelkaar haha. Wie bepaald of het erbij past weet ik niet ik had bij het namen toppic gevraagt of de namen erbij paste en (volgends mij) vond niemand sam bij de rest passen.
mn mans eerste zoon heet Malik (koning)....ik wilde iets dat er bij pastte...vandaar onze zoons naam Mirza ( Prins)...gewoon mooi...maar t moet niet natuurlijk!!!
die wordt automatisch vast Sam(my ) genoemd...uiteindelijk... dus het past perfect!... als de anderen worden afgekort past het ook..allemaal kort With, jade, Cid, Lou en Sam!
Nee natuurlijk moet dat niet! Wij hebben bijvoorbeeld een zoon (van vriend) die Sem heet. Een dochter (van mij) die Rebecca heet. De namen die hierbij passen komen we samen echt niet uit. Dus nu besloten voor een andere naam te gaan die niet in 1e instantie bij de andere 2 namen past. Meestal is het wel zo dat een koppel intresse heeft in een bepaalde stijl van namen. En hierdoor is het makkelijker de namen te matchen.
ik ken een Jos en toen ik hoorde hoe z'n zus heette: Quirinia Roxy ofzoiets (ben eigenlijk de precieze naam alweer vergeten) moest ik toch wel even lachen. Echt zo'n oerhollandse met zo'n exotische naam bij elkaar. Maar goed, dat is heel even, en verder boeit het ook niet. 8) Zolang je je oudste maar geen Sam noemt en je jongste Ella. "Sam en Ella... eten!" (als je hem niet snapt, effe hardop uitspreken, dan klinkt het verdacht veel als....)
ik vind ook niet dat het bij elkaar moet passen! het zijn inderdaad 2 verschillende kindjes... (jij zoekt je partner ook niet uit op naam toch? ) Mijn zus en ik hebben namen die totaal niet bij elkaar passen maar goed de namen horen wel bijelkaar nu....
Nee ik vind het juist niet zo leuk als de namen bij elkaar passen. Bij ons gebeurd dat straks ook echt niet. Totaal verschillende namen. Maar het moet dan ook niet he veel mensen vinden het lekker lopen als de namen op elkaar aansluiten maja wie zijn de ouders ook alweer? En wie bepaalde ook alweer wat er met het kindje gebeurd?