weide doos...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zina, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

#1 Zina, 26 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2010
    heey dames,
    Ik weet dat het een beetje gek onderwerp is, maar ik was benieuwd of jullie dit ook hebben.

Sinds ik een week of 22 zwanger ben, voel ik tijdens de sex me vriend wat minder of haast niet. En het wordt steeds erger. Eerst dacht ik, ach, ben zeker 'te' opgewonden, want dan heb ik dat ook wel es.

Maar nu begon me vriend er zelf voorzichtig over, dat ie me toch wel erg wijd vond geworden. En hij is niet onbedeeld :) dus daar ligt het niet aan...

Ik schaam me er wel een beetje om, maar hebben jullie dat ook? En is dat dus normaal?

En ik heb ook bi, heeft het daar miss mee te maken?

Ik vind het niet echt leuk voor me vriend ook vooral, want die ene keer in de week dat we dan sex hebben, is het meer roeren als wat het hoort te zijn.

2. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    sorry ik heb er geen reactie op maar ik moest alleen lachen om de titel :)

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihihi (sorry;))
    Maar bij mij doet het juist pijn.. Dus kan je geen advies geven meis..

4. Zina

Zina Niet meer actief

hihi :) ja ik dacht, hoe moet ik dat nou netjes neerzetten... Dus dan maar weide doos ipv blije doos haha. :p

5. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    hahahah normaal dus een blije doos.. nu een iets minder blije doos ;) :)

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ja, maar wijd is de goede spelwijze, weide is waar de lammetjes in dartelen.....

Dus dan heb je een wijde doos.... Tsja, lastig. Kan allemaal met de hormonen te maken hebben. Het voelt bij ons zeker wel anders aan, maar niet alsof ik te wijd geworden ben.
    Gelukkig geen ervaring met bekkeninstabiliteit, of dat er mee te maken heeft weet ik niet.

7. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Het is niet weid...maar WIJD!

Weide doos is een weilanddoos, een wijde doos is een open doos hahahaha

8. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    hahaha, wijde i.p.v. blije :D. Is volgens mij niet zo gek hoor, alles is meer doorbloedt en gevoeliger. En eh... liever te wijd dan te krap toch? :)

9. Zina

Zina Niet meer actief

haha ja idd :p helaas wel.
    Ik bedoel het wel als serieus onderwerp hoor, maar er komt idd waarschijnlijk veel humor achterweg :)

10. Zina

Zina Niet meer actief

ow sorry, ja klopt is met de lange ij. :) das dom...

11. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Haha ik dacht ow ik ga dit toppic lezen want er is weer een nieuwe baby doos die ik aan kan vragen.

Ik heb er ook last van hoor gewoon aanspannen heeft je vriend er minder last van. Ik weet het anders ook niet...

12. Zina

Zina Niet meer actief

ja liever te wijd als te krap idd, maar ik vind het best vervelend. De intiemiteit die we op die manier dan nog hebben wordt er behoorlijk door belemmerd. Natuurlijk is dat niet het enige aan intiem zijn wat we doen hoor, we knuffelen meer dan dat we aan sex doen, je bent toch samen zwanger. Maar ik vind het best verelend. Je kan er daardoor toch minder van genieten. En ik schaam me dan best wel tegenover me vriend...

13. Zina

Zina Niet meer actief

Ja sorry voor me spelling!

Ok, aanspannen he, dat zal ik eens proberen. Ben blij dat ik niet de enige ben.

14. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ben je gek! Daar moet je je niet voor schamen! Je kunt er toch niets aan doen? Allemaal voor een goed doel. Ik snap het goed hoor dat je het heel vervelend vindt. Misschien verandert het over een paar weken weer. Bij ons gaat het ook niet meer zo romantisch en makkelijk als voor mijn zwangerschap.

15. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Oh, nee, laat je schaamte t.o.v. je vriend alvast maar varen.... maar dat zul je zelf ook weten aangezien dit je tweede kindje is.

16. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    moest erg lachen om de titel en was wel nieuwsgierig...
    Hier ook meer pijn.....

Probeer je het niet te veel aan te trekken, misschien wel fijn voor je met de bevalling...;) tegen het einde van je zwangerschap denk je er misschien wel helemaal niet meer aan omdat je buik dan zo in de weg zit.... nou ja als ik dan even naar ons kijk, er zullen vast echte die hearts tussen zitten ;)
    Hier had ik zelfs na de bevalling (had wel hechtingen, dat ik dacht... potverdrie heeft ze me niet een beetje te veel dicht gezet...;);))

Komt vast allemaal ok, en praat er anders goed met je vriend over waardoor je jezelf prettiger misschien prettiger voelt, wij zwangere vrouwen ondergaan immers zoveel veranderingen in ons lichaam in die 9 mnd tijd, dat is niet niks.

17. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik heb het juist andersom.. Ik heb het gevoel dat het juist veel strakker bij mij staat. Het brand enorm bij mij. Maar zo heeft iedereen het natuurlijk anders..

18. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Bij mij is het nu te krap:(......Het is helemaal opgezwollen van binnen lijkt het net, vind het vrijen nu ook niet prettig meer dus we doen het nu ook niet meer.

19. Zina

Zina Niet meer actief

poppedopje, dit wordt onze eerste kleine. Ik snap dat me onderschrift soms verwarrend is, ik zal hem even aanpassen.

Schaapje, bedankt, ik zal er eens met me vriend over praten. Vind het wel een beetje gek, maar je hebt gelijk, er zijn zoveel veranderingen. Gek eigenlijk, dat wij vrouwen ons soms schamen tegenover onze eigen mannen. ;)

Danielle, dankje meid!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kan je er helaas niet bij helpen.
    Want hier durven we beiden niet eens * schaam*
    De keren dat het wel gebeurd is voelde het krapper aan bij mij idd.

Deel Deze Pagina