Hallo Allemaal, Wij zijn erg benieuwd naar jullie mening. We zijn over 3 dagen uitgerekend en twijfelen nog over een jongensnaam en dan vooral in combinatie met de achternaam. Onderstaande namen vinden we allebei heel erg leuk. Joep Brans Bram Brans Wat vinden jullie ervan? Dank alvast voor de reacties!
Als ik tussen deze twee namen zou moeten kiezen dan zou ik voor Joep gaan. Bram Brans klinkt een beetje gek vind ik. Succes!
Vind het beide niet echt lekker lopen. Joep Brans vind ik door de combinatie P B niet echt lekker uitspreken, en Bram Brans klinkt een beetje als Berend Botje ofzo. Ben dus niet kapot van beide combinaties, maar zou dan voor Joep gaan. Vind Bram Brans echt een beetje raar klinken.
Dan voor joep, vind het ook niet echt lekker lopen met een p en een b. Maar het is beter dan bram.... Succes met aftellen.
Ik vind een voornaam en achternaam met dezelfde beginletter wel kunnen, dat heeft onze meid ook. Alleen heb je bij jullie twee keer de br-klank. En daar zou ik niet voor kiezen, beetje een tongbreker (zeker als je kindje de r nog niet kan zeggen, haha). Dus daarom ga ik voor Joep.
2x bra bra achter elkaar zou ik echt niet doen. Joep is beter. Maar bij zo'n korte achternaam zou ik een voornaam van tenminste 2 lettergrepen doen.
Ik vind Bram een veel leukere naam, Joep vind ik echt niet mooi sorry! Ookal vind ik Bram dan idd in combi met de achternaam niet zo goed klinken, dan nóg zou ik voor Bram gaan omdat ik Joep niks vind. Maar ja dat is een kwestie van smaak hè. Succes!