Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van de naam Fenna vinden. Ooit onze favoriet, maar nu we het onder een dikke laag stof vandaan hebben gehaald voel ik twijfel, al heb ik na wekenlang zoeken nog geen beter alternatief gevonden. Vinden jullie Fenna.. Gewoontjes? '13 in een dozijn'? Of stoer? Hip? modern? Anders?
Ik vind het een wat harde naam. Stoer, maar op het bitchy af. Niet zo mijn ding dus, maar op zich een prima naam.
Ik associeer hem met wat ouderwets en landelijk (in mijn optiek positieve eigenschappen ). Maar ik ken twee jonge meiden met de naam. Vind de klank mooi, wel wat aan de harde kant maar de A verzacht het.
Hihi, nu hebben we bijna alles wel gehad geloof ik, toch nog aardig wat mensen die kiezen voor stoer/bitchie etc. En ik maar het gevoel hebben dat het een softie naam is Ben benieuwd naar de rest van de reacties!
Ik heb ook voor 'stoer' gestemd. Ik vind Fenna zeker geen softe naam, er kan wel een schattig meisje bij de naam horen (ik ken een blond haar/blauwe ogen meisje die heel onschuldig lijkt maar stiekem een boefje is). Door de A op het eind wordt de naam idd war harder. Fenne zou ik inderdaad meer in de categorie 'soft' plaatsen.
Ik ken teveel kindjes met die naam, dus ik vind het niet meer zo leuk. Op zich is het een lieve naam voor een meisje.
Gewoontjes/dertien in een dozijn. Maar wel leuker dan Fenne. Het was ook een tijdje een hype om alle namen die op -a eindigden te voorzien van een -e (ipv de a). Fenne is daar een voorbeeld van. Niet mijn ding.