Wij weten niet wat het geslacht is van ons tweede kindje. We hebben al een dochtertje genaamd Noa (Chantal). Als ons tweede kindje een meisje wordt het Yara. En als het een jongetje wordt gaat hij waarschijnlijk Kyan heten. Maar nu ons probleem, we moeten een tweede naam hebben bij deze namen! We komen er echt niet uit! We hebben een lange achternaam die begint met O, dus we willen geen namen die eindigen op een O. Ik vind zelf hele lange of engelse namen ook niet zo mooi. Wie kan mij helpen? Oh ja en vinden jullie deze namen leuk en bij die van onze dochter passen?
Ik probeer het even in de stijl van jullie dochters 2e naam: Yara Liset(te) Yara Joyce Yara Suzan(ne) Yara Denise Yara Louise Yara Carlijn Yara Marieke Yara Marit Voor jongens een stuk moeilijker Kyan Peter Kyan Jordi Kyan Aron Kyan Jacob Kyan Lennard Kyan Gerben ?
Yara Milou Yara Danique Yara Lyanne Yara Babette Kyan Michiel Kyan Yannick Kyan Senne Kyan Davey Weet natuurlijk niet wat voor smaak je heb, maar misschien zit er wat bij!