Zo eens even een leuk puzzeltje er hier van maken! Wij weten niet wat het kleine mensje wordt (heel bewust) en zijn nu op zoek naar leuke namen. We hebben wel een paar 'voorwaarden' waar we ons aan willen houden: -Geen namen beginnend met een S, N of R - Moet leuk bij Nienke passen - 2 of 3 lettergrepen, dus iets wat lekker roept zeg maar. - Liefst wel een beetje hollandse naam, maar liever geen top10 naam De kleine krijgt 2 namen, eerste die voldoet aan bovenstaande tweede mag langer/ aparter zijn. Nienke heet voluit Nienke Isabella bijv. Dusse kom maar op met jongens en meidennamen! Ben heel benieuwd naar ideeën!
-----------------------------jongen willem harold bastiaan andries christian diderick erik ------------------------------------------------------meisje anna anke brenda bobine chantal dianne ellen eline 2e naam vind ik te moeilijk maar dit zijn zo'n beetje de nederlandse namen waar ik zo op kwam
jongens: Freek Edwin Peter Andre Johan meisjes Belle Maartje Femke Lise Ilse meer kan ik nu even niet bedenken..
Hoi, Meisje: Jinte Jente Bente Flore Fenne Femke Meike Fieke Yfke Marte Mare Mirre Mette Mirte Sterre Imke Imme Jongen: Jurre Ferre Thije Mathijs Thomas Lukas Kasper Melle Joris Tijmen Martijn Maarten Michiel
Zo dank jullie allemaal voor het meedenken, hoop namen langs zien komen dus nu eens even in overleg wat we de leukste vinden! (die horen jullie dan wel in augustus ) maar meer andere ideeen blijven welkom hoor!