We zitten echt te twijfelen tussen vier jongensnamen voor ons zoontje. Aangezien het nu echt tijd wordt om te beslissen vragen we hier maar effe hulp want we willen de naam nog geheim houden voor vrienden en familie.
Jayden en Jaime , hoewel ik bij Jaime, eerst dacht dat je 'djemm' bedoelde, en dat vind ik weer niet mooi. Jaimie heeft bij mij overigens een zeer positieve associatie met een superleuk 3-jarig jongetje , anders had ik misschien alleen voor Jayden gekozen
Gyano vind ik erg leuk! Jayden hoor je erg veel tegenwoordig Jaime vind ik helemaal niks omdat het ook voor een meisje kan {sorry} Joas vind ik ook wel gaaf
Die eerste drie hou ik niet zo van, doet me denken aan namen die de pfaffs aan hun kinderen geven.. Joas is wel origineel!
Ik sluit me ook bij petrabr en linda 86 aan. Joas is wel origineel! Leuk! De andere namen doen me denken aan namen die veel in de jeugdzorg voorkomen... Niet stom bedoeld... maar het is wel zo. :/
Ik heb voor Joas gekozen, leuke naam, stond ook op mijn lijstje Jaime vind ik alleen leuk als het kindje ook Spaanse/latijns-amerikaanse roots heeft, anders niet. Mensen spreken het vaak ook verkeerd uit....
Ik heb voor Joas gekozen. Jaime uitspreken als Gaime vind ik raar, dan zou iedereen het verkeerd uitspreken namelijk als Djeemie. Daarom zou ik het niet doen.
Het gaat Jaydin of Gyano worden. Gyano is de naam die we al sinds het begin voor hem gebruiken als we tegen hem praten maar Jaydin met een 'i' vinden we ook wel apart en mooi. We hebben nu nog effe tijd om te beslissen... Bedankt voor jullie reacties.