Ben heel benieuwd naar de mening van anderen over de naam die wij op dit moment in gedachten hebben voor een meisje, en kan het in mijn omgeving natuurlijk aan niemand vragen. Dus misschien willen jullie eerlijk laten weten wat je ervan vind. En hoe je denkt het uit te spreken. Wij willen iets wat niet iedereen heeft, en ook iets wat op latere leeftijd ook nog leuk is. Het gaat om de naam Malynn. Wat vinden jullie hiervan? Eerlijk zeggen, ook als je het niks vind en waarom.
Gewoon uitgesproken als Maa-lynn zeg maar? Vind ik eerlijk gezegd niet zo.. De open 'a' klank vind ik niet zo mooi (Marlynn al weer heel veel leuker!). Of Maelynn?
Ik vind het een hele leuke naam! Net even anders dan 'gewoon' Lyn/Linn Ik zou Malynn uitspreken als Malinn. Ma met een korte a en met de klemtoon op linn. De naam zal wel vaak gespeld moeten worden, omdat het op veel manieren te schrijven is. (Malin, Malinn, Malyn, Malynn)
Als Malin vind ik het een super naam, zou zo zelf kunnen geven! Schrijfwijze Malynn vind ik dan weer niet mooi.
als in maalin? hmmm gaat wel. Maar heb het gevoel dat er een g mist dan (maling) may-lynn of maelynn vind ik dan leuker.
ik zou het ook zo uitspreken. tja en dat spellen.... welk kind moet dat nou tegenwoordig niet. dat zou ik persoonlijk niet een heel groot probleem vinden.
Maaa-lin - en inderdaad... Juist door alle alternatieven moeten diegene die de originele spelling hebben, die ook spellen... Ik vind zelf maa lin niet zo mooi klinken. Ik zou dan weer eerder kiezen voor Maylinn (mee-linn) Ik hou van Lynn - maar het ma vind ik nog onaf ofzo...
Ik zou het uitspreken als 'Mallin' of zo, maar las het eerst eigenlijk als 'Maylinn'. Zou het ook als 'Malin' schrijven, maar dan krijg je eerder de uitspraak 'maalin', dus zou ik het misschien als Malín schrijven. Ik vind 't niet echt een mooie naam. Vind de klank niet zo fijn. Van Maylinn trouwens ook niet (klinkt als 'mailing').
Ik vind Malin een leuke naam zo zou ik Malynn ook uitspreken. Maar de spelling Malynn vind ik niet kloppen op een of andere manier, wellicht omdat ik het als Malin gewend ben?
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik denk aan een samenstelling van Marlin (Merlin) en Maliene (Maaliene). Marlin vind ik heel leuk, maar Maliene juist weer niet. (Heb je ook niets aan he? Sorry )
Bedankt voor jullie eerlijke mening. Weet het nu helemaal niet meer. Gaan er nog maar even goed over nadenken. Pffff, ontzettend moeilijk.
Je moet niet je keuzen laten afhangen van meningen van anderen! Iedereen heeft een andere smaak, en het kan nooit dat iedereen het leuk vind! Jullie moeten het leuk vinden, dat is al lastig genoeg! Succes met beslissen!
Ik vind maylinn ook mooier (meej-lin) dan malynn, maar op zich is het een mooie naam, die ik uitspreek als maa-lin.
Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo...Malynn doet me denken aan 'maling hebben aan' Neemt niet weg dat ik een aantal andere varianten die hier genoemd worden wel erg leuk vind! De richting waarin je zoekt is wat mij betreft dus wel goed