Wij zijn zwanger van ons derde mini blubje Maar het lukt ons maar niet om dé naam te vinden die we beide mooi vinden, en die ook nog eens passen bij de namen van onze andere twee blubjes. We willen géén populaire naam, geen Engelse uitspraak en een makkelijke naam om uit te spreken. Onze andere blubjes heten J.a.r.i & I.n.d.r.a. Kunnen jullie helpen???
J.ar.i, I.ndr.a en Raaf of Raf J.ar.i, I.ndr.a en Danne J.ar.i, I.ndr.a en Mees J.ar.i, I.ndr.a en Mats / Mads J.ar.i, I.ndr.a en Thijmen J.ar.i, I.ndr.a en Tijn J.ar.i, I.ndr.a en David J.ar.i, I.ndr.a en Morris J.ar.i, I.ndr.a en Bram J.ar.i, I.ndr.a en Luca J.ar.i, I.ndr.a en Mika J.ar.i, I.ndr.a en Roef J.ar.i, I.ndr.a en Sam J.ar.i, I.ndr.a en Ezra J.ar.i, I.ndr.a en Mick (vind ik leuk) J.ar.i, I.ndr.a en Tim J.ar.i, I.ndr.a en Sil J.ar.i, I.ndr.a en Boet J.ar.i, I.ndr.a en Beau J.ar.i, I.ndr.a en Ties J.ar.i, I.ndr.a en Timo (ook leuk) J.ar.i, I.ndr.a en Tycho J.ar.i, I.ndr.a en Bodi J.ar.i, I.ndr.a en Luuk J.ar.i, I.ndr.a en Vito J.ar.i, I.ndr.a en Frank J.ar.i, I.ndr.a en Melle J.ar.i, I.ndr.a en Vince J.ar.i, I.ndr.a en Kiki J.ar.i, I.ndr.a en Zara (Sara(h)) J.ar.i, I.ndr.a en Amber J.ar.i, I.ndr.a en Maud J.ar.i, I.ndr.a en Fenna J.ar.i, I.ndr.a en Fien of Pien J.ar.i, I.ndr.a en Florine J.ar.i, I.ndr.a en Fleur J.ar.i, I.ndr.a en Mila J.ar.i, I.ndr.a en Milou J.ar.i, I.ndr.a en Filou (Philou) J.ar.i, I.ndr.a en Lize / Lise J.ar.i, I.ndr.a en Ninthe J.ar.i, I.ndr.a en Jenthe J.ar.i, I.ndr.a en Lana J.ar.i, I.ndr.a en Suze J.ar.i, I.ndr.a en Lizzy J.ar.i, I.ndr.a en Izzy J.ar.i, I.ndr.a en Puck J.ar.i, I.ndr.a en Lauren J.ar.i, I.ndr.a en Tess J.ar.i, I.ndr.a en Britt J.ar.i, I.ndr.a en Senna J.ar.i, I.ndr.a en Romée J.ar.i, I.ndr.a en Melissa J.ar.i, I.ndr.a en Lisa J.ar.i, I.ndr.a en Loïs J.ar.i, I.ndr.a en Nina J.ar.i, I.ndr.a en Zola J.ar.i, I.ndr.a en Lou (Loe) J.ar.i, I.ndr.a en Mirthe J.ar.i, I.ndr.a en Elin Beetje van alles wat, vergeet ook dat je geen Engelse namen wil, zit er wellicht wel tussen, solly!
Bedankt voor jullie bijdrages! Ezra had ik ook al geopperd bij manlief, maar hij dacht dat het wellicht te vrouwelijk zou klinken. Dani vinden we allebei een hele mooie naam voor zowel jongen als meisje, maar zijn bang dat het teveel op J.a.r.i. lijkt. Ravi vindt manlief verschrikkelijk en lijkt teveel op J.a.r.i. Mick vindt ik wel leuk, maar heb Brabantse familie waar wit brood altijd mik wordt genoemd Zelf dachten we misschien aan E.l.i.a. voor een jongen, maar twijfelen ook hier weer of het niet te meisjesachtig klinkt. Blijf maar komen met de namen dames....
Elias dan? Ezra is echt een mannennaam, ik vind 'm erg mooi. Isra is wel een Arabische meisjesnaam en Esra een Turkse. Hier nog wat opties met een a, i en r erin, zoals de andere twee ook hebben April, Avril Arline Aubrie, Arlie Brianne Carine Caris, Charis Cathrin / Catrin / Kathrin / Katrin Charlie, Carlie Christa / Krista Ciara Daria Francis Frieda Gracia, Gracie Irma Karin Kimbra Kira / Kiera Laurie Máire, Màiri, Máirín Marci / Marcie Margrit Maria Marine, Marina Maris Marnie Maurine Mirja Moira Rina, Rita Sarai Shari Tirza Toria Traci / Tracie Adrian Amir Arie, Arnie, Archie, Arlie Armin Baiden, Braidy Baldric Barrie Brian Carmi Charlie Dáire Damir Darin / Darrin Darwin Dietmar Epharim Fabrice Florian Francis Frankie, Franklin Gabriel Harris Harvie Ira Jair Jarvis Javier Kieran Larkin Larrie, Laurie Marcin, Marcio, Mario Marlin Marnix Martie Marvin Maurits, Maurice Raleigh Ralphie Ravi Rian Tarquin Tiras Travis Tristan Xavier
El.i.a vind ik leuk! En in aanvulling op wat al genoemd is: Xavi Kai Kian Ian Ivan Silas Jairo Micah Nika Sofia Eliza Liva Livia Alina Ylana Israe Laila Gioia Sifra Mira Miray Isha Nila Rivka Leia Laila/Leila Kiara/Chiara Iva Lila
Milo Benja Duco Mikai Tibo Dante Melle Miko Dahvi Arlo Caja - Kaya Meve Zita Escha - Eshe Ninte Runa Nieve Rhodé Nika
Thnx dames, voor de jongensnaam staan er inmiddels twee op het lijstje Nu de meisjesnaam nog... We staan nog open voor suggesties