Hoi allemaal , Wij zijn opzoek naar namen voor ons 2e kindje. Onze dochter heet Milou. Jongens Namen die op ons lijstje staan maar allemaal niet wauw gevoel hebben: Mees Fedor (man niet overtuigt) Abel Meisjesnaam: Emmy of Emmie nog niet uit of dat het wordt een hoe we het dan schrijven. Daarnaast vind ik Fedde eigenlijk de aller leukste jongensnaam maar onze achternaam begint ook met het woordje de dus past niet mooi.. Heeft er iemand inspiratie? ☺
Milou & Sofie Milou & Anouk Milou & Esmee Milou & Tessa Milou & Bente Milou & Jurre Milou & Joris Milou & Jesper Milou & Brent
Emmy/Emmie vind ik mooi matchen door die M uit Milou die terugkeert in de naam. Heb dat ook bij: Femke, Romée, Amber, Yasmien. Fedde is zeker een leuke naam. Misschien is Ferre een optie?
Ik ken een Milou en Mirte en een Milou en Jarno. Anders misschien: Sebas Pim Gijs Thomas Ruben Jules Veerle Lise Guusje Suus Evelien Lotte
Milou en Merle Milou en Feliine Milou en Celeste Milou en isabeau Milou en Elin Milou en Norah Milou en Cathelijne Milou en Iris Milou en Fem Milou en Emma Milou en Tess Milou en Thirza Milou en Eva Milou en Fenne Milou en Esmee Milou en Veerle Milou en Claire Milou en Estelle Milou en Sanne Milou en Suze Milou en Liiv Milou en Maaike Milou en Sophie Milou en Romee Milou en Jente Milou en Sterrre Milou en Olivier Miilou en Fabiian Milou en Tobias milou en Bastiaan Milou en Hidde Milou en Mariijn Milou en Mels Milou en Tijmen Milou en Roan Milou en Jorn Milou en Jens Milou en Jasper Milou en Jelmer Milou en Jurriaan Milou en Pepijn Milou en Steijn
Ik zou Fedde ook niet laten vallen als jullie dat allebei echt de allermooiste naam vinden. Qua meisjesnaam: ik ben op zich geen fan van de y, maar daar zou ik in dit geval wel voor gaan. Emmie vind ik wel erg kinderachtig staan, schattig voor een baby'tje, maar niet voor een volwassen vrouw. Emmy vind ik dan net iets beter op papier, maar zou eerder voor Emma of Emily gaan en eventueel afkorten naar Emmy.
Milou is een beetje een Franse naam... dus ik denk ook aan jongensnamen met een Frans tintje Guido / Gido Mauro (Maurice) Naud (Arnaud) Bastien (Bastiaan) Emile Janick / Yanick Joel Luc Quentin Vick / Vic Emmy met y vind ik mooier
Fedor vind ik leuk bij Milou, Emmy niet zo! Milou & David of Simon erg mooi! Verder: Aaron, Boaz, Casper, Floris, Hugo, Jaron, Jasper, Jelmer, Joas, Jonas, Laurens, Lester, Lucas, Mathijs, Morris, Pepijn, Quinten, Ravi, Roan, Romijn, Ruben, Sebas, Thijmen, Thomas, Wessel Milou & Tessa of Lucie vind ik mooi. Verder: Amber, Aster, Babet, Bente, Bodil, Carlijn, Dieke, Elin, Esmee, Eva, Febe, Felice, Femke, Flore, Hannah, Jasmijn, Julin, Lauren, Leah, Lina, Linde, Loïs, Lorijn, Luna, Merel, Nena, Nikki, Noé, Nora, Pippa, Robijn, Sarah, Silke, Sofie, Tamar, Tirza, Veerle, Vera, Zara, Zoë
'Fedde de Jong' klinkt wel een beetje hakkelend idd. Maar ik zou 'm toch in overweging houden als dit echt dé naam blijkt voor jullie. Persoonlijk vind ik het niet zo heel storend.
Wauw super bedankt voor de reacties! Stiekem vind ik Fedde toch ook wel kunnen. Maar mijn man niet en in mn omgeving al eens laten vallen toen ik zwanger was van onze dochter toen vonden veel het niet kunnen vandaar mijn twijfel.. David vind ik ook een leuke naam. En voor een meisje komt Emma er ook op.