Graag zou ik jullie mening horen over een aantal meisjesnamen. Wij hebben een dochter Noor. De jongensnaam zijn we al uit. Maar we twijfelen heel erg uit de volgende namen: - Liv - Saar - Fay - Sam Wat vinden jullie er het beste bij passen? Ik hoor het graag!
Saar en Sam vind ik het mooist bij Noor passen. Ik zou zelf voor Sam kiezen, leuke stoere naam voor een meid! Liv en Fay kunnen ook wel, maar vind ik iets meer uit een andere hoek.
Ik kan geen keuze maken. De namen Noor, Liv en Faye staan namelijk ook op mijn lijstje. Ben benieuwd naar jullie jongensnaam. We hebben blijkbaar dezelfde smaak!
Ik ken een Noor, met 2 oudere zusjes: Emma en Iris van jou lijstje vind ik het leukst: Liv en Fay Hoewel Fay qua spelling wat vreemd staat, vind ik het qua klank wel erg mooi erbij. Saar vind ik te ouderwets (hoewel het blijkbaar weer modern wordt ) . En Sam vind ik een jongensnaam .
ik vind fay en sam er het beste bij passen. ik zou zelf gaan voor sam. dat vind ik een mooie stoere meidennaam
Hoi, Ik zou zeker voor Saar gaan! Ik vind Liv en Fay niet passen omdat het niet echt Nederlandse namen zijn. Sam doet mij toch meer aan een jongen denken. Roos vind ik ook mooi bij Noor.
Ik zou voor Sam of Liv gaan. Had beide namen ook op mijn lijstje staat, maar die werden door manlief resoluut geschrapt 8)
Je hebt een leuke meiden namen smaak. Ik vind het dus ook zo moeilijk om een leuke naam te vinden voor onze dochte Floor.Nu vind in Noor heel erg leuk maar dan krijg je juist een jut en jul effect. Bij ons op de meidennamen lijstje staat Lieve, dus ik vind Liv erg leuk.Bij ons staat ook saartje op het lijstje maar dat lijkt ook weer zo op de naam van floor(tje) Wat stond er bij jullie op de jongens namen lijstje want daar kunnen wij al helemaal niet over uit komen