Hoi ... Voor een goede kennis ben ik op zoek naar een leuke naam. Hun komen er niet zo goed uit, dus wie weet kunnen jullie helpen. Ze houden van namen in de richting van: * Jayvino * Jamairo (uitspraak Jaa mij ro) * Chenairo (uitspraak Dju nij ro) * Janailo (uitspraak Dja nij lo) * Jaeliano (uitspraak Djee lie aa no) Hebben jullie meer van dit soort namen? En welke vinden jullie van dit rijtje het mooist & waarom? Het gaat om een jongensnaam. Ze verwachten een Zoon!
Hey, Dit ligt wel ver van mijn smaak, er springt er voor mij dan ook niet 1 uit uit het rijtje. Ik kan wel m'n bestandje raadplegen en proberen een paar eraan toe te voegen? GAat het alleen om jongensnamen? Hier mijn magere poging Anthony Amadeus Clifford Delano Donovan Duncan Dustin Dusan (doezan uitspraak) Finley Ferry/ Ferdy/ Ferdinand Isaiah Isaac Jason Jayden Jarryll Jeffrey Jerry Marlon Patrick Raymond Rodney Randy Stanley Wesley ... heb toch het idee dat ik er net naast zit qua genre Maar wie weet, heb je/ hebben ze er toch nog ergens iets aan!
Ik kan je niet aan andere namen helpen, maar wat betreft het lijstje: Ik vind ze allemaal helemaal niets, en dan niet alleen omdat het absoluut mijn smaak niet is, maar ook zeker omdat de uitspraak niet voor de hand ligt en het kind dus altijd de uitspraak zal moeten verbeteren.
Deze namen zijn niet mijn smaak, maar van het lijstje vind ik Jamairo nog het leukst. Als de uitspraak van Chenairo niet tsje nij ro is, maar zoals jij zegt dju nai ro, zou ik het schrijven als Jenairo. Andere inspiratie (die ik dus niet per se mooi vind, maar ok): Charino Chèvino Chimaero / Chimairo / Chimayro Djago / Diago / Djiago / Tiago Djairo / Jairo Djalano / Jelano Django Djaniro / Janiro Diego Gerayno / Geraino Gianilo Giannino Giaro Giavano Gilano Ginayro Gyano Gylano Jadelinyo / Jaydelinyo / Jédelinyo Jaemaro / Jaymaro / Jaimaro / Jemaro / Jémaro Jamiro / Jaemiro / Jaymiro / Jaimiro / Jemiro / Jémiro Jaevano / Jayvano / Jaivano / Jévano / Jevano Jahshano / Jashano Jalaino / Jalayno Janerro / Janero Jaychiano / Jéchiano / Jechiano Jaylano / Jaelano / Jailano / Jélano / Jelano Jaymilio / Jaemilio / Jaimilio / Jémilio / Jemilio Jayno / Jaino / Jéno Jayvandro / Jaivandro / Jévandro / Jevandro Jelaino / Jelayno Jerino Jerminyo Jeshano / Jéshano / Jayshano / Jaishano / Jaeshano Jilano / Jilayno / Jylano Jilliano / Jylliano Jilvano / Jylvano Jimaro / Jymaro Jino / Gino Jivano / Jyvano Joraylio / Jorelio / Jorélio Jorayno / Joreno / Joréno Jovano Jovaro Serginho / Sergino Ik ben hierbij uitgegaan van een dzj-, tsj- of j-klank aan het begin en eindigend op o...
Djilano Guilermo Silvanjo Jaylano Retono Samyro Djego Georgino Kivano Dwayne kayano jaymiro Rayvano Irvan Gibson Kelton Kinsey Chelton Preston Jayson
Ontzettend bedankt voor het harde meedenken allemaal! het is idd niet makkelijk! Ben dan ook erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, qua naam!
Haha ja hoor, ik laat het weten! Jivano klinkt ook erg leuk! Ben benieuwd wat ze daar van zullen vinden! Ze zagen iig al een paar leuke tussen de genoemde namen staan!