Help! Ik ben bijna uitgerekend 39+2 vandaag en we hebben nog steeds geen naam! We hebben al een dochter genaamd Nina en we verwachten weer een meisje. We komen er echt niet uit. Ik heb zelf al wat optie aangedragen maar mijn vriend vindt niet alles mooi of niet bijzonder genoeg. Maud Julia Ariane Milena Phileine Ilse Deze namen vind ik erg mooi. Iemand tips? Suggesties?
Ik zou de svb lijst aan je man laten zien en hem zelf een lijstje laten maken met namen die hij mooi vindt, of samen een lijstje maken. Gewoon even de tijd ervoor nemen en de lijst doorlopen
Misschien is dit wat Linde Evi Merle Romée Loïs : LOO-wis Tirza Elles Milou Ilja : unisex naam Laurie
Alma Anna Annie Antonia Cora Daniella Elena Elsa Emilia Eve Ezra Fiona Francesca Freya Helena Holly Ingrid Kimber Lena Leora Lilac Louisa Lydia Malcolm Margaret Marie Marina Mia Mila Milena Mirabel Moira Naomi Natalia Nora Pearl Petra Phoebe Rose Sylvia Sylvie Thea Vera Veronica Wendy Leuke link: nameberry. Daar kan je bijvoorbeeld Nina intypen en dat krijg je een lijst met namen die mensen die Nina leuk vinden, ook leuk vinden. Kan je natuurlijk ook andere namen intoetsen die je het nét niet vindt op zoek naar soortgelijke namen.
Een meid in mijn klas heet Jet! Vind ik zo ontzettend leuk! Verder hebben we ook een Romay. ook erg mooi!