hello girls, ik weet dat het nog al pril is, maar bij onze eerste kind zijn we pas heel laat over de naam eens geworden. gisteren zei mijn man opeens; wat vind je van de naam sanne? ik dacht damm!!! dat vind ik gelijk leuk en ik vind het ook nog eens goed klinken bij mijn eerste kind jesse. wij gingen gelijk verder borduren voor jongensnamen, maar daar kwamen niet uit. hebben jullie misschien suggesties? hier de instructies: (hahahaha) mag niet met de letters D,M,J of K beginnen, en vind het wel leuk als het op een E eindigt.
antione bruce emile fedde ferre hidde hielke mike nande reece robbe siebe sietse simme steve tyrone vince
Jesse & Auke Jesse & Hidde Jesse & Robbe Jesse & Timme Jesse & Anne Jesse & Pyke Jesse & Rinze Jesse & Sverre Jesse & Noah Jesse & Siem Jesse & Bas Jesse & Niels Jesse & Thijs Jesse & Tomas Jesse & Chiel Jesse & Remi Jesse & Niek Jesse & Stijn Jesse & Lars
ik vind rinze en vince erg leuk bij jesse passen van alles wat ik hier voorbij heb zien gaan. Als het op een e moet eindigen.