Wat zouden jullie kiezen: Rachel of Robyn ? Rachel, op z'n Amerikaans uitgesproken (ongeveer zo: reejchel) Robyn, gewoon zoals je het leest uitgesproken
Ik Robyn, al zou ik het als Robin schrijven. Rachel op zn amerikaans doet me meteen denken aan de muziek van andre hazes en daar houd ik helemaal niet van.. Daardoor zou die voor mij afvallen. Als je de associatie niet hebt, of die muziek natuurlijk juist mooi vind, is het misschien ook wel een leuke naam. Maar ik vind Robin erg leuk voor een meisje dus als ik moet kiezen wint die
Ik moest ook meteen aan Rachel Hazes denken. Ik ga dan ook voor Robyn, maar net als mijn voorgangster ook liever Robin.
Robyn spreek je dat uit als Robijn (zo lees ik het) of als Robin.? In het laatste geval zou ik voor Robin gaan als je het uitspreekt als Robijn zou ik voor Rachel gaan
Ik vind Rachel op z'n Nederlands uitgesproken, op z'n Amerikaans, REETsjel vind ik niet mooi. Robyn vind ik een rare manier van schrijven. Ik zou het uitspreken als roBIJN. Als je je kind Robin wilt noemen, schrijf het dan ook zo.
Ik vind Rachel echt vreselijk. Op welke manier het ook uitgesproken wordt, ik vind het een beetje een ordi naam Robyn vind ik wel leuk.
100% Robyn mijn nichtje uit Engeland heet zo en je spreek t uit als roobin Als zij die naam niet had had mn 1e dochter m wss wel gekregen! Nu is haar 2e naam r.obine toch nog een beeeeetje de naam
Absoluut Robin! Rachel vind ik afschuwelijk. Daarnaast krijg je ook verwarring met de uitspraak, reetsjel, rasjell en je hebt ook nog raagul....brrr
Ik had vroeger een beste vriendin die Rachel heette en dat sprak je ook uit als reetsjel. Er is wel ontzettend veel verwarring met die naam. Mijn zusje heeft nu een vriendinnetje die ook Rachel heet maar dat spreek je weer uit als raagel. Ik vind het dus niks. Ik zou dan voor Robin gaan. Gewoon schrijven zoals je het zegt. Ik weet nl hoe vervelend het is als niemand precies weet hoe ze je naam moeten uitspreken.
Ligt er denk ik aan wat je wil dat de naam uitstraalt. Als je een beetje chiquere naam wilt zou ik Amerikaanse namen achterwege laten. Maar het is een kwestie van smaak. Ik zou voor Robyn gaan in jouw geval.