Sinds vandaag weten we dat we een meisje gaan krijgen ipv de jongen die ons eerder werd vertelt haha. Nu hadden we Skye voor een meisje maar ivm Sky radio bruiloft waar we aan meededen (en niet wonnen grrr!) Vinden we deze naam ineens niet meer gepast bij ons. We weten ons nu geen raad en vandaar vragen wij nu jullie hulp. Namen die we mooi vinden maar die het dus net niet zijn: Skye Day Suze Lizzy Lexi We zoeken dus vrij engelse namen die wel stijlvol en lief zijn...
Lily Rose Abbie Jane Ava Lucy Isla (ayla) Kate Liv Mae(ve) Nora Amy Grace Ada Audrey Ruth Eve En misschien iets meer in de trant van Skye en Day: May?
@ Yolanthe, wij vinden Megan ook een geweldige naam... Vandaar dat onze ouders dochter zo heet hihi @ Mamase, Lucy ga ik opnieuw overdenken... Klinkt wel lief! @ Sam20, Lexi vind ik ook geweldig maar manlief vind het not done @ Krullenkop, Lucy vind ik leuk! De rest is het allemaal niet. Mag best aparter zolang het maar vrij kort blijft en ongeknutseld haha. Tnx alvast meiden
Misschien zit hier iets tussen voor jou...: Joy Marla Cleo Ivy Gwen Lola Nicky Kaira Loni/Lony Mia Linsi Jette Zoya Quinn Scarlet/Scarlett Tori Sookie Jill Saidie Ginger Flynn/Flynna Sari/Sarie Maris Robyn Cae Diola Mimmi/Mimy Jola Lilea Delara Emely Lenne Hollie Mayra Leisha Indy Janae Lani Mirrin Lettie Maisy Tala Lou Shana Tilly
Zag lexi staan en vond het een hele leuke, unieke naam! (maar hoe komt het nu dat ze zich vergist hebben? Andersom hoor je het nog wel eens maar een meisje voor een jongen aanzien niet zo)
Ivy Charlee/Charly/Charlie Lois Yuna Miley Nika/Nica July Joly Wat een verassing! Dat was zeker wel even wennen! Die kleine is al lekker eigenwijs dus!! Hihi Hadden ze het fout op de 12 weken echo ofzo??
We kregen met 16 weken een extra echo en daarop vertelde de echoscopist ws een jongen te zien. Daar hadden we ons toch aan vast gehouden. Maar uiteraard vinden we een 2de meisje ook heel leuk (en gezellig hihi!) Ik heb de laatste tijd veel meisjesnamen geopperd hier op het forum voor andere maar nu ik het zelf nodig heb loop ik vast... Tis het allemaal net niet..
Ja het is echt zooooo..... moeilijk! Ik zou het ook nog niet weten! Jongens naam hebben we al! Maar nu nog afwachten wat het word
Idd moeilijk ja, jullie zijn er dus ook nog niet uit... Zou qua naam dan makkelijker voor jullie zijn als het een jongen wordt hihi, laat je het me weten zodra je het weet? Ben benieuwd
Bedankt voor het meedenken meiden! Heb DE naam er nog niet tussen zien staan helaas... Wie wil nog een poging wagen aan de hand van mijn eerder genoemde criteria?