Ik ben benieuwd of jullie deze 2 namen vinden passen bij 2 broertjes. Fabian & Milan Het zijn niet de namen maar klinken wel het zelfde als wij willen gaan geven. ( 'Fabian' is al 3 jaar ) Lijken ze kwa uitspraak niet teveel op elkaar? Laatste 2 letters zijn namelijk ook hetzelfde.. Ik ben Benieuwd naar de meningen.
Ik vind het lastig oordelen omdat je andere namen geeft dan waar het daadwerkelijk om gaat en een letter of intonatie kan al zoveel verschil maken... De namen in het voorbeeld eindigen weliswaar allebei op an maar ik spreek ze anders uit. Namelijk als Febiun en Mielan.
Ik zou er zelf niet voor kiezen, vind het toch wat teveel op elkaar lijken, maar of het kan, ja natuurlijk kan het, ik zou niet weten waarom niet.
Ik vind ook dat de namen uit jouw voorbeeld bij elkaar kunnen. Wel lastig zeggen of de echte namen ook leuk bij elkaar zijn omdat een letter veel verschil kan maken. Fabian en Milan kan goed, maar Fabian en Julian vind ik wel te veel op elkaar lijken.
Ja misschien een beetje overdreven fonetisch opgeschreven. Maar gewoon op z'n Engels uitgesproken zeg maar. Ik ken er twee. Juist geen enkele waarbij je het gewoon op z'n Hollands zegt.