Ik heb al heel lang de naam Dylan in mn hoofd. Nu blijkt ons 2e kindje ook een jongetje te zijn maar vind mn man de naam niet leuk genoeg. Zelf komt hij niet met namen suggesties en vind hij dat we nog tijd genoeg hebben. Ondertussen lig ik wakker met namen stress of droom ik over een baby die al geboren wordt terwijl we nog geen naam hebben. Kortom ik heb wat namen inspiratie nodig, kunnen jullie mij helpen? Ik zoek een korte internationale naam.
Joël Ryan Dean Logan Miles Flynn Jax Quinn Nigel Mike Vince Tyler Trent Jace Senna Brian Shane Nick Wyatt Caden Jake Troy Wess Boyd Bryce Bruce Nino Dane Yael Caleb Zack Even Ian Devin Gabe Eli
Hele mooie naam Dylan! Jammer dat je een keuze met zn tweeen moet maken he! Misschien nog: Dex Stef Stefan Yorrick Denver (al genoemd maar mooie naam) Memphis Dave Ruben Quinten Emil Julian?
In veel gevallen vind ik het fijn om samen te kunnen beslissen maar nu is het even heel erg jammer. Er zitten hele leuke namen tussen die genoemd zijn maar voor mij halen ze het nog niet bij dylan. Hoop stiekem dat mijn man zich nog bedenkt dat het een kwestie is van wennen.
Deacon Marlon Brandon Mika Misha Destin Layton Floyd Ward Colin Connor Luca Cody Jagger Rocco Dion Nolan Beau Alec Ashton Randall Randy Raven Travis Chase Chaz Kiefer Weston Maddox
Bedankt meiden voor het meedenken! Ik ga Ryan, jason/mason, dave/davy ethan, evan, voorstellen aan man. Als er nog meer suggesties zijn ik hoor ze graag.
Het lijkt erop dat mn man zich aan het bedenken is. Dylan staat nu toch op het lijstje met kanshebbers